Ja ik. En die Priscilla vind ik echt heel erg stom.
Vanny_
Geplaatst: 31-03-09 19:53
Die Gijs is echt gewoon O-M-G maar wedden dat ze dat in scene hebben gezet, nouja niet alles maar wel veel... en denk dat ze sowieso echt wel meer spullen al zelf hebben meegenomen dan wat die jongens soort van voor ze hadden ingepakt. En die Mark is nog best wel leuk.
Trouwens één zo'n "beauty" waarvan haar nerd d'r make-up was vergeten in te pakken zei zoiets van ja, een beauty kan toch niet zonder make-up / een beauty zonder make-up (ze was Vlaams dus het woord 'make-up' was ook al zo knullig uitgesproken) is als een nerd zonder bril/...nogwat. Nou lekkere beauty ben je dan als je zo nodig make-up nodig hebt .
LadyAngel
Geplaatst: 31-03-09 20:45
Kom binnevallen hier, hoop dat ik beetje welkom ben
Boktnaam: LadyAngel Echte Naam: Nathalie Leeftijd: 22 Ik woon in (plaats of provincie): Aalsmeer Ik heb geen relatie Mijn band met de Welsh is: Heb zelf een welsh merrie Mijn favoriete sectie (Mountain, A, B, Cob.. En ga zo maar door!): NWR en A Foto (Verplicht) http://i7.photobucket.com/albums/y267/FantasyAngel87/IMG_0288.jpg?t=1198520359
Foto is van 2007 van de keuring, daar was ze 3 jaar. Als jullie nog meer vragen hebben, gewoon stellen
bril/ boek xD Maar dat was gaar, want een nerd zonder bril/boek is juist een verbetering! Dus zij geeft aan dat het ook een verbetering is als ze geen make-up heeft xD En die Mark is idd wel okee! En van die tassen lijkt me ook, want ze hadden ook al een bikini aan. Hoe kan dat nou?!
Welkom Nathalie!
LadyAngel
Geplaatst: 31-03-09 20:52
Thanks!
Volgens mij ben ik de oudste hier!
Carolienn_
Geplaatst: 31-03-09 20:55
haha volgens mij ook ja
hmm heb beauty & de nerd gemist, maar ivnd het eerlijk gezegd een beetje een doelloos programma
haha, hopelijk wordt het weer lekker druk hier,is werl zo gezellig!
Vanny_
Geplaatst: 31-03-09 21:31
welkom Nathalie
Ik vind B & de N ook nogal doelloos maar ik kijk het altijd, heb ik ook weer wat te lachen haha. M'n broertje kijkt het zelfs mee, de hele tijd; pff wat een sjakie is dat en dat soort dingen. En ik heb morgen een boeken SO over een Engels boek wat ik niet gelezen heb maar wat ik wel gelezen zou moeten hebben maar heb hem vorig jaar wel gelezen... herinner me er niet zoveel meer van, maar scholieren.com is je beste vriend
Carolienn_
Geplaatst: 31-03-09 21:33
Haha is indd echt een handige site he Taan!
ik heb morgen So's maar ben wel lekker 1 uur uit.. lekker het zonnetje in met Arwin heb zaterdag trouwens onderling L1