Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
volbloedfan schreef:@aniekR: Hoe zit het dan bij welsh als je een mooi predikaatrijk papier heb en mij of jou merrie (De laatste op t papier) Stmb is hebben jullie daar als welsh fokker geen problemen mee?
Wij (KWPN) vinden dat erg zonde en proberen dat papier weer opgevuld te krijgen, ook is de prijs dan ene stuk lager, is dat bij wpcs net zo?
AniekR schreef:Het WPCS (Engelse stamboek) kent geen predikaten en het WPCV in Nederland idem dito.
inowa schreef:het is dat wij hier net een welsh B ruin hebben staan viv...
maddog is zooooo gaaf! mijn grote voorbeeld om winoa ook zo lekker te hebben lopen onder zadel.
Laurie schreef:inowa schreef:het is dat wij hier net een welsh B ruin hebben staan viv...
maddog is zooooo gaaf! mijn grote voorbeeld om winoa ook zo lekker te hebben lopen onder zadel.
Dankjewel! Kom even heel brutaal binnenvallen hoor, lees af en toe een beetje mee en zie nu dat Patrick de foto hier neergezet heeft.![]()
Wat een stoer veulen heb je toch!
inowa schreef:1ste veulen is heel mooi jenny
regtur schreef:inowa schreef:1ste veulen is heel mooi jenny
dank je, dat vinden wij ook en nog een heleboel andere mensen. Maar ze kan maar 1x verkocht worden he? Heb jij je hengstveulen al verkocht?
Overigens gaan wij zelf voor het "andere"type. Moeder Fairytale heeft ons nog nooit in de steek gelaten met een merrieveulen en nu met Drummer Boy hopen we daar ook geweldig op.