Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rebeccaa schreef:@ Noelle; Dat heb ik ook met een gesprek invallen.. Vaak voel ik me zo van.. "Vinden ze het wel leuk dat ik er ben..?"
Maar dit heb ik eigenlijk met alles. Ook op school "Vinden ze het wel leuk als ik er bijsta..?"
Zulke dingen...
__Anouk schreef:Cynthia heb je mijn foto zonder mijnalbumshí t?
Vanny_ schreef:Mooie arabier Nathalie
ach wat maakt het uit als je in gesprek binnenkomt, het is toch een openbaar forum? Nogmaals iedereen draagt een steentje bij aan de sfeer. Wat mij betreft mag iedereen gewoon mee komen praten behalve als je alleen komt voor je berichtenaantal/1x per jaar/nooit bijleest enz. Bedoel iedereen is een keer nieuw geweest, en je leert elkaar kennen door verhalen van elkaar te lezen en mee te praten... maargoed.
Cynn_x schreef:__Anouk schreef:Cynthia heb je mijn foto zonder mijnalbumshí t?
Nope, die heb ik niet..
Rebeccaa schreef:Ja, dan moet je het lekker niet doen hoor Cynn (Met die foto's proberen te klöten..)!
Gefeliciteerd Anouk! Ik heb 'm alleen theoretisch afgelegd, nìks voor geleerd ofzo. Maarja, als je me ziet fietsen denk je echt zo van "Hoe heeft zij haar verkeersexamen gehaald?"
Ik had 'm op 18 April 2006.
nathalieeee_ schreef:Ik moet etenLaat ik maar niet aan 'vaderlief' vertellen dat ik net een heerlijke reep chocolade heb gegeten en dus niet bepaald zin heb in aardappeltjes
. Maarja, ik vind het ook eigenlijk altijd wel moeilijk om zo'n huiskamer topic binnen te vallen, vooral als hij al wat langer loopt, omdat je dan vaak het gevoel hebt dat je niet 'gewenst' bent. Maar dit HK topic vind ik eigenlijk na één dag al gezellig
Vaak heb je dan ook dat 'nieuwelingen' afhaken, omdat ze het gevoel hebben er niet bij te horen. Maarja, dan komen en gaan ze alleen maar en dat is ook niet tof.
Cynn_x schreef:Nee, dat heeft helaas geen zin meer.. sorry!
Heel misschien dat ik nog wat erbij maak, maar dan wel iets anders dan een volledige blend ofzo.
__Anouk schreef:Cynn_x schreef:Nee, dat heeft helaas geen zin meer.. sorry!
Heel misschien dat ik nog wat erbij maak, maar dan wel iets anders dan een volledige blend ofzo.
Ok. Maakt niet uit!Ik kan de foto trouwens niet meer vinden.
Ik had trouwens mijn diploma eergisteren gekregen en we wisten of we geslaagd waren op maandag.
Rebeccaa schreef:__Anouk schreef:
Ok. Maakt niet uit!Ik kan de foto trouwens niet meer vinden.
Ik had trouwens mijn diploma eergisteren gekregen en we wisten of we geslaagd waren op maandag.
Ik kreeg anderhalf uur nadat ik hem gemaakt had al..
Vanny_ schreef:Trouwens ik ben doooodwil niet weten hoe erge spierpijn ik morgen heb!
Nou mijn dag van vandaag: ik kom uit school, ging naar de C1000 want ik moest ff wat halen. Ga weer terug naar huis en ga klaarmaken voor naar stal te gaan. Ik wist dat de bussen staken, dus keek voor de zekerheid ff op internet, en daar stond dat ze niet reden in de "daluren"... ik dacht: wtf zijn dáluren?! Ik ff gekeken welke tijd de bus ging, en het bleek dat hij gewoon zou gaan op de tijd dat ik wilde vertrekken, want op sommige tijden stond een streepje, wat betekende dat hij niet reed (ik nam aan door die stakingen).
Ik loop naar de bushalte & wachten, werd steeds later, maar dat ding komt wel vaker te laat... maar het was inmiddels al 10 min. over tijd. En het was wármmoest ik weer teruglopen, en heb ik de fiets maar gepakt... wind tegen
. Was al wat laat, want ik had les vandaag. Dus moest weer haasten...
Pff ben een vol uur keihard aan het werk gezet, ik kon echt niet meer.Bandit was wel braaf maar sprong telkens aan in de verkeerde galop op de rechterhand, en was heel lui... maar hij is nog nooit zo hard aan het werk gezet :=.