[HK] Welshpraters: We're still in love with each other!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Re: [HK] Welshpraters: We're still in love with each other!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:08

Idd.. dat is ook zo.

Ik ook met sommige foto's geprobeerd te werken, maar dat lukte gewoon niet.

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:09

Heey!

Rebeccaa schreef:
@ Noelle; Dat heb ik ook met een gesprek invallen.. Vaak voel ik me zo van.. "Vinden ze het wel leuk dat ik er ben..? Bloos"
Maar dit heb ik eigenlijk met alles. Ook op school "Vinden ze het wel leuk als ik er bijsta..?"
Zulke dingen.. Clown.

Heb ik ook altijd Clown

Leuke foto's Nathalie2! Mooi! Haha!
Cynthia heb je mijn foto zonder mijnalbumshí t?

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:09

Ik was trouwens geslaagd voor mijn verkeersexamen! Haha!
Praktisch en Theoretisch.

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:11

Dat huiswerkvrij maken doe ik ook wel eens, gnegne. Maar, dit keer is het écht zo! Vanavond komt trouwens die film, Runaway Bride op tv. Misschien ga ik 'm wel kijken, maar ik heb 'm al een paar keer gezien.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:11

Mooie arabier Nathalie Vingers aflikken

ach wat maakt het uit als je in gesprek binnenkomt, het is toch een openbaar forum? Nogmaals iedereen draagt een steentje bij aan de sfeer. Wat mij betreft mag iedereen gewoon mee komen praten behalve als je alleen komt voor je berichtenaantal/1x per jaar/nooit bijleest enz. Bedoel iedereen is een keer nieuw geweest, en je leert elkaar kennen door verhalen van elkaar te lezen en mee te praten... maargoed.

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:12

Oh, ^ dat bericht was trouwens @Rebecca Knipoog .

Cynn
Fotograaf

__Anouk schreef:

Nope, die heb ik niet..

Anoniem

Ja, dan moet je het lekker niet doen hoor Cynn (Met die foto's proberen te klöten..)!

Gefeliciteerd Anouk! Ik heb 'm alleen theoretisch afgelegd, nìks voor geleerd ofzo. Maarja, als je me ziet fietsen denk je echt zo van "Hoe heeft zij haar verkeersexamen gehaald?"
Ik had 'm op 18 April 2006 Schijnheilig.

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:13

Oh, bedankt trouwens iedereen (van die oto's Haha! ) Dat beessie was reservekampioen senior merries Haha! . In het echt is ze nog mooier Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:13

Vanny_ schreef:
Mooie arabier Nathalie Vingers aflikken

ach wat maakt het uit als je in gesprek binnenkomt, het is toch een openbaar forum? Nogmaals iedereen draagt een steentje bij aan de sfeer. Wat mij betreft mag iedereen gewoon mee komen praten behalve als je alleen komt voor je berichtenaantal/1x per jaar/nooit bijleest enz. Bedoel iedereen is een keer nieuw geweest, en je leert elkaar kennen door verhalen van elkaar te lezen en mee te praten... maargoed.

Bijlezen doe ik áltijd.
Enkel reageer ik niet op alles, weet soms niet zo goed wat te zeggen.. Clown

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:14

Cynn_x schreef:
__Anouk schreef:

Nope, die heb ik niet..

O, die staat heel wat pagina's terug... Clown Moet ik 'm nog zoeken of heeft dat geen zin meer?

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:15

Rebeccaa schreef:
Ja, dan moet je het lekker niet doen hoor Cynn (Met die foto's proberen te klöten..)!

Gefeliciteerd Anouk! Ik heb 'm alleen theoretisch afgelegd, nìks voor geleerd ofzo. Maarja, als je me ziet fietsen denk je echt zo van "Hoe heeft zij haar verkeersexamen gehaald?"
Ik had 'm op 18 April 2006 Schijnheilig.

Ik weet niet meer wanneer ik 'm gekregen heb... Huilen van het lachen

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:17

Nee, dat heeft helaas geen zin meer.. sorry!
Heel misschien dat ik nog wat erbij maak, maar dan wel iets anders dan een volledige blend ofzo.

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:17

Ik moet eten Scheve mond Laat ik maar niet aan 'vaderlief' vertellen dat ik net een heerlijke reep chocolade heb gegeten en dus niet bepaald zin heb in aardappeltjes Bloos . Maarja, ik vind het ook eigenlijk altijd wel moeilijk om zo'n huiskamer topic binnen te vallen, vooral als hij al wat langer loopt, omdat je dan vaak het gevoel hebt dat je niet 'gewenst' bent. Maar dit HK topic vind ik eigenlijk na één dag al gezellig Lovers Vaak heb je dan ook dat 'nieuwelingen' afhaken, omdat ze het gevoel hebben er niet bij te horen. Maarja, dan komen en gaan ze alleen maar en dat is ook niet tof.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:21

nathalieeee_ schreef:
Ik moet eten Scheve mond Laat ik maar niet aan 'vaderlief' vertellen dat ik net een heerlijke reep chocolade heb gegeten en dus niet bepaald zin heb in aardappeltjes Bloos . Maarja, ik vind het ook eigenlijk altijd wel moeilijk om zo'n huiskamer topic binnen te vallen, vooral als hij al wat langer loopt, omdat je dan vaak het gevoel hebt dat je niet 'gewenst' bent. Maar dit HK topic vind ik eigenlijk na één dag al gezellig Lovers Vaak heb je dan ook dat 'nieuwelingen' afhaken, omdat ze het gevoel hebben er niet bij te horen. Maarja, dan komen en gaan ze alleen maar en dat is ook niet tof.

Eet ze Kusje

Idd, ik moet zeggen, ik ken je nog maar net maar je bent al zo actief en aardig overkomend dat je toch een van de weinigen bent (voor mij) waar ik snel positief over ben. Knipoog

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:21

Cynn_x schreef:
Heel misschien dat ik nog wat erbij maak, maar dan wel iets anders dan een volledige blend ofzo.

Ok. Maakt niet uit! Knipoog Ik kan de foto trouwens niet meer vinden.

Ik had trouwens mijn diploma eergisteren gekregen en we wisten of we geslaagd waren op maandag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:22

Ik vind Nathalie ook al gelijk gezellig enzo Ja.
Maar ben zelf ook nog redelijk nieuw.. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:22

__Anouk schreef:
Cynn_x schreef:

Ik had trouwens mijn diploma eergisteren gekregen en we wisten of we geslaagd waren op maandag.

Ik kreeg anderhalf uur nadat ik hem gemaakt had al.. Clown

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:23

Rebeccaa schreef:
__Anouk schreef:

Ik kreeg anderhalf uur nadat ik hem gemaakt had al.. Clown

Ik bedoel van praktisch. Knipoog Huilen van het lachen

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:24

Trouwens ik ben dooood Ziek wil niet weten hoe erge spierpijn ik morgen heb!

Nou mijn dag van vandaag: ik kom uit school, ging naar de C1000 want ik moest ff wat halen. Ga weer terug naar huis en ga klaarmaken voor naar stal te gaan. Ik wist dat de bussen staken, dus keek voor de zekerheid ff op internet, en daar stond dat ze niet reden in de "daluren"... ik dacht: wtf zijn dáluren?! Ik ff gekeken welke tijd de bus ging, en het bleek dat hij gewoon zou gaan op de tijd dat ik wilde vertrekken, want op sommige tijden stond een streepje, wat betekende dat hij niet reed (ik nam aan door die stakingen).

Ik loop naar de bushalte & wachten, werd steeds later, maar dat ding komt wel vaker te laat... maar het was inmiddels al 10 min. over tijd. En het was wárm Scheve mond moest ik weer teruglopen, en heb ik de fiets maar gepakt... wind tegen Zij zijn groot en ik is klein!. Was al wat laat, want ik had les vandaag. Dus moest weer haasten...

Pff ben een vol uur keihard aan het werk gezet, ik kon echt niet meer. Clown Bandit was wel braaf maar sprong telkens aan in de verkeerde galop op de rechterhand, en was heel lui... maar hij is nog nooit zo hard aan het werk gezet Nagelbijten / Gniffelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:27

Ja die busstakingen erger ik me aan, ìk heb de bus niet nodig, maar enkele bij mij uit de klas wel.. Clown
Gelukkig was hij wel braaf! Lachen

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:27

Vanny_ schreef:
Trouwens ik ben dooood Ziek wil niet weten hoe erge spierpijn ik morgen heb!

Nou mijn dag van vandaag: ik kom uit school, ging naar de C1000 want ik moest ff wat halen. Ga weer terug naar huis en ga klaarmaken voor naar stal te gaan. Ik wist dat de bussen staken, dus keek voor de zekerheid ff op internet, en daar stond dat ze niet reden in de "daluren"... ik dacht: wtf zijn dáluren?! Ik ff gekeken welke tijd de bus ging, en het bleek dat hij gewoon zou gaan op de tijd dat ik wilde vertrekken, want op sommige tijden stond een streepje, wat betekende dat hij niet reed (ik nam aan door die stakingen).

Ik loop naar de bushalte & wachten, werd steeds later, maar dat ding komt wel vaker te laat... maar het was inmiddels al 10 min. over tijd. En het was wárm Scheve mond moest ik weer teruglopen, en heb ik de fiets maar gepakt... wind tegen Zij zijn groot en ik is klein!. Was al wat laat, want ik had les vandaag. Dus moest weer haasten...

Pff ben een vol uur keihard aan het werk gezet, ik kon echt niet meer. Clown Bandit was wel braaf maar sprong telkens aan in de verkeerde galop op de rechterhand, en was heel lui... maar hij is nog nooit zo hard aan het werk gezet :=.

Balen van de bus!
Haha!
Ik zou ook niet weten wat dalúren zijn? weet je nu wel wat dat is? Clown

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:28

Afbeelding

Had ik even zin in Nagelbijten / Gniffelen

__Anouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:28

Mooi Noraly!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:30

Ik haat die kút Connexxion al omdat ze altijd te laat zijn... en dan nog die belachelijke stakingen... gierige @!$%** Boos! was echt boos! Je kan toch mínstens ff vermelden wanneer die ***bussen niet rijden!?