HAHAHAH ik ben echt dom. Ik zat laatst te denken; wat voor pakket ga ik over 2 jaar kiezen? (ofzoiets.) en toen dacht ik; Jaaa! Iets met AK en Frans! En toen bedacht ik me; Ja maar ho es.. Ik scheit op AK en Frans ben ik een natuurramp in.
Aadrijkskunde vind ik eigenlijk best wel leuk. Heel interessant, zou het iig zo graag mogelijk blijven doen, ookal zijn de meeste leraren niet zo leuk van dat vak. Maar weet niet.. vind het gewoon interessant, ook over hoe het met de ontwikkelingslanden is enzo. Maarja ik vind Biologie ook interessant en daar ben ik ook slecht in haah.
Maar ik heb genoeg aan huiswerk gedaan, ga nu eerst douchen..
Haha ik vond/vind AK ook heel erg leuk maar ik faal er zo hard in. En hetzelfde geldt voor natuurkunde. xD Maarja je hebt gelukkig nog even om erover na te denken!
Psychologie vind ik eerder maatschappij profiel. Dus geen bio. (Bij ons op school is maatschappij + bio geen optie) Maar ik kan het wel ff voor je opzoeken als je wilt?
Oooh, is niet nodig hoor. (maar ben wel nieuwsgierig eigenlijk ) maar ik zie 't volgend jaar vanzelf wel.. Zou alleen niet blij zijn als je met psychologie geen bio kan nemen, omdat de rest van de beroepen die me leuk lijken toch wel met biologie zijn haha.
Serieus een stom spel, zo stom dat 't leuk is. Er liggen 9 kaarten op tafel, en dan moet je setjes zoeken. Bijvoorbeeld 3 verschillende rode, of 3 verschillende rondjes, of 1 blauw rondje, 1 groen vierkantje en 1 groen golfje.. Echt grappig.