ik zou ook wel naar de meeting willen komen, maar als het idd in de meivakantie is kan/mag ik niet, en ik moet dit jaar toch echt een gaatje vinden voor mijn beste vriendin, anders krijg ik heissa, met d'r want ze moet en zou me in de doorwaadare rondleiden in het bossie daar, waar het ook zijn mag
Ohja zag net dat meetingtopic voorbij komen, ga zo ff lezen.
Nou kijk. M'n vriend & ik hebben elkaar een beetje op een rare manier leren kennen, ik kende hem nog totaal niet, wist alleen wie hij was en vond hem leuk. Hij mij denk ik ook want hij vroeg mijn msn als eerst... Hij zit trouwens bij me op school. Maar hij kende daarvoor ook m'n vriendin (niet echt kennen maar wist wie ze was), en hij vond haar toen leuk, echt helemaal verliefd enzo (hoorde ik). Maar mijn vriendin wilde hem niet... En soms zie ik weleens hoe hij naar die vriendin van mij kijkt dan denk ik van: vind hij mij wel echt leuk/ben ik 2e keus ofzo? Afgelopen week heb ik hem ook niet veel gesproken enzo, beetje hem genegeerd terwijl ik dat helemaal niet wil ofzo ik dacht van hij moet maar zelf bellen/smsen...
Donderdag was ik dus uitgegaan en toen was hij daar ook, en toen kwamen er zo van die jongens achter je dansen weet je wel, toen was die wel heel jaloers en zei die zo van: 'ja dat is m'n vriendin ' maar ik wilde gewoon dansen, en ik danste ook weleens met die Franse jongens want daar kon ik het gewoon goed mee vinden, en toen wilde m'n vriend ook naar die Franse jongen gaan, maar toen zei ik van: 'het is goed laat gewoon'... maarja.
Dus als ik het goed begrijp, kennen jullie elkaar eigenlijk niet zo heel goed? Misschien stom, maar misschien moet je het even wat rustiger aan doen, elkaar eerst wat beter leren kennen voordat je echt een 'relatie' aangaat..
hij stopt wel abrupt, maar hij was eerst te lang de meeting, moet op een paard anders kom ik echt niet, en ik neem Zilver niet mee, die steigerd en schopt serieus de andere paarden en de hele boel in elkaar