Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:I'm not in love
It's just a phase that i'm going through
I'm always looking for something new
now don't go runnin' away
Celiien schreef:Jóoooeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!
Cynn_x schreef:Heey heey, ben ik weer.
Ik heb ook de laatste tijd niet veel te vertellen..
en telkens weer nieuwe leden erbij, en weer mensen die er tijden niet zijn (Oke, ik dus ook)..
Ga niet aan alles en iedereen vertellen waar ik mee zit en hoe mijn dag was etc etc etc.
Cynn_x schreef:Heey heey, ben ik weer.
en telkens weer nieuwe leden erbij, en weer mensen die er tijden niet zijn (Oke, ik dus ook)..
Ga niet aan alles en iedereen vertellen waar ik mee zit en hoe mijn dag was etc etc etc.
Rebeccaa schreef:@ Nathalie2; Die 2e foto!
Ben ik weerrrr. Harry Potter delel 7 *Nu voor de 8e keer..
uitgelezen. Blijft een fantastisch boek
!
Kan écht niet wachten tot November/December. Dan komt deel 6 in de bios! =D 21 November is daarvan de wereld premiere!
26 November is de premiere in Belgie en dit klopt niet, maar er staat 20 November in NL. Maar dat kán niet, want er komt eerst een wereldpremiere, en belgie is vaak 1/2 dagen eerder.. Dusja.
*Kan niet wachten om wéér weg te zwijmelen bij Daniel Radcliffe..![]()
.
Rebeccaa schreef:Cynn_x schreef:Heey heey, ben ik weer.
Ik had dat vanmiddag ook.. Heb even meegepraat, maar toen nog ruim anderhalf uur op de computer gezeten, maar hier niets geplaatst, omdat ik niks wist om te plaatsen..![]()
En ik zit véél meer op bokt dan in dit topic, omdat ik, als ik toch niks weet te zeggen er liever even uit blijf.