Bah, wat zijn ze onverantwoordelijk bezig die mensen! Paard in paniek huppa er met een witte stofjas achteraan rennen!
Al snap ik wel dat je in zo'n situatie schrikt. 'En niet meer voor de 100% je verstand kan gebruiken.'
Vanny_
Geplaatst: 28-03-09 17:20
helleeu
leuk gedaan je profiel Rebec! lieef ik sta in je profiel
vanochtend m'n laatste lesje bij de manege was wel heeel leuk! Weer zonder zadel, zat op een superleuke pony die zat echt als een huis (en hij is makkelijk nageeflijk te rijden dus zit nog lekkerder), met zadel is ie niet leuk maar zonder zadel wil iedereen hem . Hij is wel sloom maar toen we estafette gingen doen hoorde hij de instructrice de start aangeven, zag je echt die oortjes erop en hij ging hard! 2e x estafette wel eraf gedonderd xD want we moesten over een cavaletti "springen" was meer een huppeltje maargoed. En toen ging mijn pony eroverheen en daarna maakt ie zo een scherpe bocht opeens en daar ging ik over z'n hoofd met de teugels nog in m'n hand . Vond het echt grappig hoe ik ging haha. Zei nog van jaa ik kan niet trakteren volgende week want dan ben ik er niet meer . Was dus een mooie afsluiter!
Ga het wel missen.. maarja dit zijn echt die leuke periodes die ik ga missen (zonder zadel spelletjes, leuke pony's en in de zomer boscrossen) en mensen uit m'n les. Maar voor de rest ben ik er wel klaar mee .
dankje wel rebecca en we hebben nog geen eens hele mooie foto's van hem gemaakt, komt van de zomer wel haha me zus is ook ontzettend blij met hem
Vanny_
Geplaatst: 29-03-09 20:33
Vandaag naar Scheveningen geweest lekker uitwaaien met vriendin mee hondje mee, was echt leuk!
Mojito is idd heel sjiek!
Vrijdag my "sweet" little brother jarig, nou geef hem mooi niks want hij geeft mij ook niks gierig jonge, wie koopt er nou geen verjaardagscadeau voor z'n zus.