omg ik ben zo like.. in love Kykk. Ik wou vandaag hoi tegen 'm zeggen, ik had engels en hji zat op de gang.. zo vlakbij. En ik en annemarie liepen zo langs, en ik wou hoi zeggen, maar ik durfde niet en heel hard lachen. Stonden we aan het einde stil, draaien we om, voor poging 2. Durfde ik weer niet. En hij keek echt zo van; hmm.
enn toen daar straks voor gym zag ik hem weer, liepen we weer langs, ik keek m echt zo aan maar zei weer niks.. xD En toen liet ik m''n deo vallen en toen werd de concierge boos xD en toen zei hij echt zo op zo'n irritante (maar toch lief en schattig xD) toon; ooh rebecca!
Enn.. ik zei dan wel niks tegen 'm Maar hij weet m'n naam nog. Ghehe <33 En volgende week ga ik échtéchtécht gewoon een keer hoi zeggen.
Anoniem
Geplaatst: 27-03-09 17:46
xManon_ schreef:
Cool filmje
Dat meisje dat met dat dansen zo opgetild werd, ofja.. hoe ze daar opgetilt werd xD zo werd ik ook opgetild op de open avond van onze school.. xD
Ja idd Rebec! Haha bij ons werd ook zo'n concierge boos vandaag, had echt een gezelliee tussenuurtje vandaag, waren met z'n allen in de aula. Was zo'n jongen jarig (Indo) en had een supergrote zak pinda's als cadeau gehad van een vriend weet je wel indo's - pinda xD. Dus iedereen die pinda's kanen, en lag overal op de grond van het gooien .
KB weekend, met heel veel andere jongeren van de kerk van mijn vriendin. Anders gaan we daar gewoon iedere zaterdagavond heen, & nu met z'n alle een weekendje weg. Ik ben daar denk ik zenuwachtiger voor dan voor mijn voorstelling straks. Half 8, denk aan me.
Oooh ik ga vrijdag naar Leiden! Echt leeuk. Echt de laatste tijd kom ik best wel in steden waar ik nog nooit geweest was. Nijmegen, Leiden, Tilburg was ik een x, eh.. *denkt ja dat was 't al wel.
Oké. Ik heb echt òveral het imago van het meisje dat áaaltijd d'r haar in een staartje heeft. -_-' Ik heb de laatste tijd m'n haar bijna vaker los dan in een staart. En nog steeds is het altijd: ooh! Heb je je haar geknipt? "nee" oooh! Je scheiding anders? "Nee." Maar het is anders? Eh nee, het is gewoon los? it's quite stupid.. xD
En vandaag met gym had ik hoofdpijn (ik en annemarie gingen de hele les liggen en ineens sprong ik om omdat de bel ging - weekend) en toen werd ik duizelig en hoofdpijn enzo Dus ik zo kei dramatisch; aaaaaaaaaaaaaaaaah m'n hoofd. En frederiek zo; aaaaah, kneusje, wil je er nou een kusje op? &toen deed ze dat haha en toen zei ze; en nou heb je geen hoofdpijn meer