Gister was ik weer thuis van weekje weg. Heel leuk & gezellig geweest .
Kom ik thuis, is dit topic zooooooveel pagina's verder ! Nu kan ik dat niet allemaal bij gaan lezen maar heb toch maar de laatste 2 bijgelezen voordat ik hier zelfs iets ging neerkalken.
Volgende week ga ik weer op vakantie bijna 3 weken. Daar heb ik wel computer dus kan ik het dit x wel bijhouden . Het gaat ook zo snel he .
ben ik weer was even naar mijn opa en oma die gaan morgen naar amerika. ging mijn opa mij nat gooien mijn zusje en ik erachter aan. val ik in de bijkeuken niet over de kop hele knie open. doet harstikke zeer. nu ga ik niet meer te zwemmen want dat bijt als een gek dus moet me thuis maar beetj vermaken
Vind het wel lekker beter dan dat zogenaamde zomerweer van tijdje terug. Morgen ga ik weer zelf de ponies doen omdat een ander meisje Bandit heeft gedaan toen ik weekje weg was en vandaag heeft ze hem ook gedaan. Was eigenlijk wel blij dat ik niet naar stal hoefde in deze hitte maar mis ze echt heel erg.
k baal als een stekker ik sta nu op startlijst voor de friese kampioenschappen in t L, maar ben gister M gegaan, dus mag niet meer. ik stond reserve en als er 1 van de 5 uitviel mocht ik maar ik dacht er valt nooit 1 uit
zo ben er ook weer sochtendds gereden, HANDEN STIL HANDEN STIL ging niet zo goed, ze was wiebelig en kijkereig daarna bij meisje van ponyclub in mini zembadJE gezomme