regientje schreef:haha ja boven water, deronder is niet fijn, en vooral niet voor langere tijd! behalve onder de douche dan, vind het dan heerlijk met mijn hoofd onder water
Jah dan wel

HALLOW FRE

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
regientje schreef:haha ja boven water, deronder is niet fijn, en vooral niet voor langere tijd! behalve onder de douche dan, vind het dan heerlijk met mijn hoofd onder water
vanda's schreef:Heeeey Jody en Charlotje!
vanda's schreef:Ik ga even op center parcs site kijken, hoe Port Zelande er ook alweer uit ziet
vanda's schreef:Ik ga even op center parcs site kijken, hoe Port Zelande er ook alweer uit ziet
stalshamrock schreef:vanda's schreef:Ik ga even op center parcs site kijken, hoe Port Zelande er ook alweer uit ziet
doe maar is echt mooi, alleen hopen dat niet hard waait want zit recht tegen de zee aan dus dan stormen we nog weg.
Welshfanatic schreef:vanda's schreef:Ik ga even op center parcs site kijken, hoe Port Zelande er ook alweer uit ziet
MOOINet ehh, curacau (ofzo
), die gekleurde huisjes
vanda's schreef:Ja, s mooi. Ben daar 'vroeger' meerdere keren geweest.
Wij gaan naar Landal binnenkort!
Welshfanatic schreef:Dan ga je korter
regientje schreef:Welshfanatic schreef:Dan ga je korter
ja heb ik ook al voorgesteld, maar dan vind hij het de moeite niet waard om naar kroatie tegaan. Je bent al zo heen en terug intotaal 4 dagen kwijt!
maar ik ga jullie verlaten! morgen ben ik er niet veel denk ik! eerst smorgens paard trainen, smiddags naar school en savonds naar drenthe! moet voor de hk er nog eentje zadel mak maken!