Diane_Basje schreef:Bedankt! Ja eigenlijk wel he?
Ja eigenlijk wel

Ik doe hengstjes opfok deze winter, dus plek zat voor 1 extra.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Vivana: Gefeliciteerd! Terecht een 1ste plaats en doorverwijzing, ik vind het een erg mooie combinatie.
Benieuwd hoe het in Kootwijk gaat.
Cemlys schreef:Nee beide zijn sectie A, de kleinste merrie is 1.13 officieel gemeten, hoewel ik haar een half jaar eerder 1.16 gemeten had zelf. De andere merrie is 1.20. ruitertje op de kleinste merrie is 11, andere ruitertje 9. Maar meisje van 11 is klein en smal, dus dat scheelt. Ze hebben zelf ook een sectie A thuis en daar past ze net zo makkelijk op. Maar heel erg blij met deze meiden, ze doen het voortreffelijk, hebben er lol aan en passen nog een tijdje makkelijk op de pony's.
Melanie5 schreef:sardis purdey lijkt door de drie weken te zijn. Heb haar niet meer hengstig gezien. Ze loopt bij damon in de wei en ook hij toont geen interesse meer. Dyfed curtsey loopt nog in spierdijk bij de hengst en wordt ook niet hengstig meer. Hopelijk dus twee veulens volgend jaar.
Melanie5 schreef:jenny heb jij nog tijd om wat fotos van mijn mannetjes te maken? Mooi dat drummer goed bevrucht. Hoeveel veulens verwachten jullie volgend jaar?
boeflover schreef:wat een mooie foto's weer
blijf beyonce echt geweldig vinden! daar heb je het echt mee getroffen!
mijn 2 jarige is verkocht naar Rusland, gisteravond hebben we hem naar Utrecht gebracht waar hij vandaag op transport moest richting zijn nieuwe eigenaren.
abba schreef:@boeflover: Van harte, super dat hij naar Rusland verkocht is, spannend hoor.
Ik heb nét onze Dúnadan te koop gezet. Wel heel jammer, maar ja, hengst hé, daar kan ik zelf niets meemaar als ik dan deze foto zie...
[ Afbeelding ]
Oostdijk's Dancing Dúnadan (Cwrtycadno Cymro x Stougjeshoeve Dancing Queen) 1A R.K. Sevenum - Foto: Theo ten Brinke