Das nou jammer Noraly . Ik heb lekker wel buiten gereden net haha... alleen vielen onze tenen & vingers er bijna af dus het was een niet al te lang ritje.
Ooooh rijden ging vandaag echt goed, ze had 3 weken stilgestaan omdat t te nat was enzo, en ze was wel druk.. maar niet heel druk. Maargoed, ik begin weer ziek te worden.. Ik ga maar eens leren (Dan word ik nóg zieker)
Nou wij gingen daar dus met de trailer heen, willen we haar er uit halen. Bloed ze Had ze zich verwond nou wij schoongemaakt, kijken of ze kreupel liep maar dat was dus gelukkig niet zo Nou ik opzadelen en rijden. Losrijden ging echt super! Nou toen kwam er een andere pony van mijn club, die liep ook bij Wisky in de wei. Dus Wisky hinneken en was meteen afgeleid. Nou toen ging het al niet meer Ik mocht de bak in... Nou ze wilde de bak niet in, zat ze er in ..dribbelend draaide ze zich om en probeerde er al uit te komen... Nou ik spoorde haar aan en ze liep eindelijk Nou ik rijden werd echt druk, hoofd omhoog en hinneken in hackney pas rondwandelen... Ze liep echt super snel en ja.... ik wist vanaf het begin al dat het niet meer ging.... Ik dacht bij mezelf, achja als ik nu ga doorvragen dat ze omlaag loopt krijg ik toch verzet dus dat heeft geen zin. Nou ik gewoon heel relaxed met een lachje op min gezicht gereden. In de kantine zat clubgenootje die stak haar duim op Ik heb geprobeerd netjes mijn proefje te rijden en dat ging opzich best goed. Nou toen was wisky helemaal hyper bij de trailer. Ik had haar eerst nog mar gelongeerd voordat ze de trailer weer op moest want ze was echt mega druk... Al stuiterend ging ze de trailer op Nou toen de prijs uitrijking Ik had gedacht rond de 160 punten en laatste, maar ik was 'één na laatse met 182 punten Ik was zo blij Alleen ik was het er niet mee eens dat ik een wp had. Ik had dat absoluut niet verdient Maarja, toen ben ik Wisky gaan wegbrengen, paarden gevoerd en nu ben ik thuis.
Hé jammer Marije ! Ik wil binnenkort ook gaan starten met Jodine .. Ik weet alleen nog niet of i ker klaar voor ben. WEr zijn vandaag fotos gemaakt, als ik ze heb stuur ik ze wel
Ik ga vanavond naar een dansvoorstelling met m'n ckv klas van school (heb niet zo'n zin maar dat heb ik wel vaker maar dan is het toch leuk). Maar er danst ook een meisje bij die m'n beste vriendin was op de basisschool dus dat is wel leuk . Moet ik d'r wel ff zien dan .
Haha, jij ook al Noraly? De Herwijners en de Hellouwers uit onze klas waren ook al stroomloos.. Die helikopters van tegenwoordig!
Jammer dat Wisky er niet zo'n zin in had, Marije!
En tsja, ik dan vandaag.. Ik ben gewoon weg eerste geworden! Kuzco en ik; eerste! Dus zijn we ook 2e bij het jaaroverzicht! (Waar ik gister nog 5e stond) Ikke helemaal happy! Kuzco was gewoon super lief, deed helemaal niets verkeerd.. Het enige commentaar is, dat ik te weinig middenstap deed, voor de rest was alles goed. Ikben echt zo happy!
Pfoee ben ik weer. Ging niet goed de wedstrijd. De pony moest z'n energie kwijt. En hij ging er dus keihard vandoor en bokken en na 4 voltes was hij dus weer terug maar dat was niet echt happy