Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb lekker wel buiten gereden net haha... alleen vielen onze tenen & vingers er bijna af dus het was een niet al te lang ritje.
Nyckle schreef:Welcome Back
.
(Dan word ik nóg zieker) 

nou wij schoongemaakt, kijken of ze kreupel liep maar dat was dus gelukkig niet zo
Nou ik opzadelen en rijden.
Losrijden ging echt super!
Nou toen kwam er een andere pony van mijn club, die liep ook bij Wisky in de wei. Dus Wisky hinneken en was meteen afgeleid. Nou toen ging het al niet meer
Ik mocht de bak in...
Nou ik rijden werd echt druk, hoofd omhoog en hinneken in hackney pas rondwandelen...
Ze liep echt super snel en ja.... ik wist vanaf het begin al dat het niet meer ging.... Ik dacht bij mezelf, achja als ik nu ga doorvragen dat ze omlaag loopt krijg ik toch verzet dus dat heeft geen zin. Nou ik gewoon heel relaxed met een lachje op min gezicht gereden. In de kantine zat clubgenootje die stak haar duim op
Ik heb geprobeerd netjes mijn proefje te rijden en dat ging opzich best goed. Nou toen was wisky helemaal hyper bij de trailer. Ik had haar eerst nog mar gelongeerd voordat ze de trailer weer op moest want ze was echt mega druk... Al stuiterend ging ze de trailer op
Nou toen de prijs uitrijking
Ik had gedacht rond de 160 punten en laatste, maar ik was 'één na laatse met 182 punten
Ik was zo blij
Alleen ik was het er niet mee eens dat ik een wp had. Ik had dat absoluut niet verdient 

.
. Moet ik d'r wel ff zien dan
. 

Noraly_ schreef:Hoooi!
Wies Repeat? Ik ken haar niet, vriendin van Ruth toch, zag je topic over Kuzco,
Liefs Nolalie
ik ben dagmar.