Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:shannen6 schreef:Kaoutar, weet jij eigelijk de echte namen van je "vriendinnen" op wp wel?
Want vanmiddag zei je tegen Marije wiskybokjes, terwijl in je pro staat dat Marije je vriendin is???
Niet aanvallend bedoeld hoor
Owh.
Ik heb me vergist.
??

Celiien schreef:dan snap ik het nog niet..![]()
sorry, ben niet zo snel van begrip...

Silfanoo schreef:Celiien schreef:dan snap ik het nog niet..![]()
sorry, ben niet zo snel van begrip...
ze heeft allemaal mensen van wp in haar vriendelijst, maar ze weet de naam er niet eens van..

shannen6 schreef:Kaoutar, weet jij eigelijk de echte namen van je "vriendinnen" op wp wel?
Want vanmiddag zei je tegen Marije wiskybokjes, terwijl in je pro staat dat Marije je vriendin is???
Niet aanvallend bedoeld hoor

Heb een ID van m'n vriendin kunnen regelen die is 16 (ik nog niet
), want mensen zeiden dat ze nu beter controleren, en die vriendin lijkt best veel op me. En als het niet lukt dan maar naar huis.

Vanny_ schreef:Vanavond uit met allemaal mensen van school & de Franserds!Heb een ID van m'n vriendin kunnen regelen die is 16 (ik nog niet
), want mensen zeiden dat ze nu beter controleren, en die vriendin lijkt best veel op me. En als het niet lukt dan maar naar huis.
L_ola schreef:Ik weet ook van somige mensen niet wat de echte naam is. Moet ik ook altijd even heel hard nadenken hoor. En zit hier toch ook al best een poosje.
Ik zal morgen een foto maken.
Lys_ schreef:Suc 6 hahaa
Ja ik word eind april 16... en bijna iedereen is al 16 die gaat. Ik ga weleens vaker naar die disco maar alleen met schoolfeesten dus dan is het natuurlijk niet nodig.
)
L_ola schreef:Lys_, Hoe heet jij eigelijk?
hahaa heej dat staat niet eens in mijn profiel!!! wauww ff wat veranderren ! 
Ben er weer