Halloo daar ben ik weer, nou, mijn verhaal van vanmiddag
Ik kwam bij Topsy, naar binnen halen, water geven & opzadelen. ging allemaal goed enzo, dus mijn zusje stapte op, we reden naar de bak & gingen lekker rijden Ging allemaal erg leuk & goed.
Toen gingen we weer naar Topsy's stal; afzadelen, weer water geven (want ja, na mijn les heb je dorst ) Toen heb ik haar lekker afgespoeld. Toen zei mijn tante (want die woont bij de stal, mijn opa heeft haar stal gekregen wegens omstandigheden ) dat ze vanmorgen Eline (mijn nichtje) erop wou zetten, maar dat kon niet, want ze was nat!
Toen ik dat hoorde had ik echt zo iets van; "stomme bitch, blijf van mijn pony af!" Dat zei ik natuurlijk niet, maar dat kun je toch wel begrijpen dat ik me toen moest inhouden
Oja; de reden waarvan ze vanmorgen nat was , is omdat ik haar toen ook heb afgespoelt vanwege de hitte.
Kan iemand me helpen zodat dit niet meer gebeurt? Wie weet hoevaak Eline er wel niet heeft op gereden!
Dat is het probleem, dan ben ik bang dat ze me dr weg stuurt ofzo. Al klinkt dat wel heel dom nu ik dat zo van mezelf denk En uiteindelijk mag ik ook háár bak gebruiken
Ik zou tegen je tante zeggen dat je het niet erg vind dat je nichtje erop rijd, zolang jij er zelf bij bent, zodat er niks kan gebeuren en dat jij je nichtje zo wat bij kan brengen.
Oke, ik ga er zometeen weer heen dan zeg ik het, en als ze dan wel Eline er weer op zet, dan zet ik haar gewoon weer bij haar eigenaren terug. Moet ik alleen wat verder fietsen en moet ik smorgens vroeg wakker maar boeie