Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nyckle schreef:Dankje!
Lola: Eendenkroes ofzo? Of hoe dat ook maar heet is 't beschaafd Nederlands
Citaat:Love the life you live, live the life you love.
Rebeccaa schreef:Leuk. Agenda foetsie.
Met muziek mogen de tassen niet meer het lokaal in, dus die woorden in een kast vóor het lokaal gelegd. Boekjes eruit gehaald & etui. Agenda laten zitten; we gingen zingen voor cijfer, dus geen huiswerk..
Ja geweldig. Krijgen we dus déze week al het cijfer terug (Dacht pas volgende week.. is normaal wel zo.) Dus ik wil agenda pakken, is tie gewoon wég..
Dus ik in kluisje kijken, in de Aula kijken én bij concierge en muzieklokaal kijken, lag ie ook niet. & bij wiskunde ook niet. Nou, bij wiskunde heb ik HW dr in opgeschreven dus hij mòest in mijn tas zitten..
Nou, lekker dan. Schoolpasje zat erin, een overvloed aan foto's (Van m'n dode kat.. En die foto's staan ook niet op de pc ofzo..)
En dit is heel leuk. Kan wel een nieuw schoolpasje kopen (€11,-) Maar.. school duurt nog 5 weken. & Gebruik 'm alleen met schoolfeesten (nog 1 is dat..) én met Engelse boekjes.. Hoop dat we geen engelse boek toetsen meer krijgen..
Lekker is dit zeg. Weet niet eens wat ik voor morgen moet pakken.
Nyckle schreef:Hoe vinden jullie mijn eerste stukje van 't profiel dan?
Hitime schreef:Hoest met Jimmy-boy Barbara?