Momenteel gebruik ik mijn Kieffer eigenlijk niet meer, omdat ik nu een Rambo heb (ook ponymaat).
Maar hier een foto van de Kieffer.

Welshkoppies zijn dan soms heel niet handig qua pasvorm..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dyonne schreef:Viviana, nee hoor, past heel netjes. Ik kan geen grotere maat hebben vanwege de bakstukken. (Zo was bij mijn menhoofdstel pony bakstukken nog te lang). Maar simpele ponyhoofdstellen hadden vaak wel probleem met passen van de neusriem. De keelriem lukt altijd wel.
Momenteel gebruik ik mijn Kieffer eigenlijk niet meer, omdat ik nu een Rambo heb (ook ponymaat).
Maar hier een foto van de Kieffer.
[ Afbeelding ]
Welshkoppies zijn dan soms heel niet handig qua pasvorm..
Girlgamer schreef:regtur schreef:Haar vorige veulen schijnt heel kakelbont te zijn geweest.
Oh nee heVan welke hengst was dat?
edit: even opgezocht, Littlewern Lyric. Foto is niet zo duidelijk, maar licht is hij wel.
Melanie5 schreef:Zo, ik ben er ook weer. Even een paar dagen maai stress gehad. Maar alles is droog binnen, gelukkig. 38 grote ronde balen, minder dan ik hoopte, maar het is super mooi spul.
Vrijdag mest rijden en hopen op een tweede maai ronde.
.
vivana schreef:?? Is dit pas je eerste snede?
Bij is is overal de 2e snede er al af,in de rol dan.
Melanie5 schreef:Voordeel van een late 1e snede is lang stengelig gras met veel structuur. Veel beter voor paardjes dan een echte voorjaars snede.
Melanie5 schreef:Ja 1e snede. Laag liggend land, hoog grondwater peil, zware klei en veel regen. Geen goede combi.
Voordeel van een late 1e snede is lang stengelig gras met veel structuur. Veel beter voor paardjes dan een echte voorjaars snede.