Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Kijk Lady F een echte Cob liefhebber. Ik zeg welkom! Wat vond jij van het stuk in de Paardenkrant?
benniebang schreef:PeeWij schreef:
Cést tres bon! magnifique. Je t'áime France. Pays de romance
Cest tres bon! oui, oui! Pays de romance naturelement! j`aime France aussi!
stalshamrock schreef:welkom marjolijn.
moet iedereen zich gewoon weer voorstellen?? eigenlijk wel he? of iig vragen of hij/zei erbij mag.
PeeWij schreef:Votre francais est tres bon, je n'ái parle pas francais tres bon. Je parle langlee d'ámour!
Nu twijffel ik aan mijn spelling, sorry ben twee talig opgevoed maar alleen in spraak!
vanda's schreef:Moet je even ongeveer 30 pagina's terug beginnen met lezen, whaha![]()
Ik denk dat jij ongeveer de laatste bent die nog welkom is...
stalshamrock schreef:vanda's schreef:Moet je even ongeveer 30 pagina's terug beginnen met lezen, whaha![]()
schrol even dat ik zoveel moest bijlezen. haha
heb ook niet helemaal alles terug gelezen want zag dat het erg gezellig was dus wou kletsen.
vanda's schreef:Moet je even ongeveer 30 pagina's terug beginnen met lezen, whaha![]()
vanda's schreef:PeeWij schreef:Votre francais est tres bon, je n'ái parle pas francais tres bon. Je parle langlee d'ámour!
Nu twijffel ik aan mijn spelling, sorry ben twee talig opgevoed maar alleen in spraak!
Ik kan het gewoon allemaal lezen!! Goed van mij hèKan alleen niet terugschrijven...
stalshamrock schreef:komt straks op msn moet zo eerst nog afwassen en anders doe ik dat zeker niet meer.
ken mezelf al een beetje.
PeeWij schreef:Gewoon je best doen, snelheid moet je ontwikkelen. Zorg maar dat je de paardenkrant van gisteren te pakken krijgt, pag 2 ingezonde brieven. Meer zeg ik niet anders krijg ik weer mail! }>
PeeWij schreef:Gewoon je best doen, snelheid moet je ontwikkelen. Zorg maar dat je de paardenkrant van gisteren te pakken krijgt, pag 2 ingezonde brieven. Meer zeg ik niet anders krijg ik weer mail!