Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:ik Kroketten eten dalijk die ons mam zelf heeft gemaakt,dus als ik van de week nniet meer online kom dan weten jullie hoe het komt
vanda's schreef:Echt welEen niet lieve, romantische man maakt niet elk weekend lekkere sapjes en broodjes uit de oven voor z'n lieverd
PeeWij schreef:vanda's schreef:Echt welEen niet lieve, romantische man maakt niet elk weekend lekkere sapjes en broodjes uit de oven voor z'n lieverd
Wil je niet heel mijn prive leven hier neerzetten, direct kom ik hier niet meer geloofwaardig over!
benniebang schreef:ha! doet die van mij ook! Broodjes, pers sapjes. Verwen verwen!Maar niet elk weekend hoor!
benniebang schreef:te laat..
vanda's schreef:Als je niet wil dat mensen weten hoe lief jij bent voor Eefje had je het gewoon tegen moeten spreken
PeeWij schreef:vanda's schreef:Als je niet wil dat mensen weten hoe lief jij bent voor Eefje had je het gewoon tegen moeten spreken
iedereen mag weten dat Eveline het beste is wat mij is overkomen, anders had ik nu ergens in een goot gelegen, maar ik heb een reputatie dat ik negatief en aanvallend ben. Denk ook eens aan mijn imago![]()
Welshfanatic schreef:Wastik weer... Jullie gaan snel...
@ Peewij, moeten wij aan jou imago denken of ga je dat zelf eens doen?
PeeWij schreef:Welshfanatic schreef:Wastik weer... Jullie gaan snel...
@ Peewij, moeten wij aan jou imago denken of ga je dat zelf eens doen?
Nou ja ik mijn best doen om dat hier op te bouwen en Freekje breekt het met een zin helemaal af.
Bedankt hoor![]()
Ga wel een ander Pennytopic liggen spammen!
madrieka schreef:Nog een post van mij voor ik ga eten deze jurk wil ik als het ooit zover komt....