lekker in het zonnetje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

"

ziet er echt grappig uit!

ben vandaag naar givonne en mys geweest en naar smurf smurf even voorzichtig gepoets samen met me zus was echt heerlijk, en toen smiddags eind daar van naar givon en mys gegaan even gepoets staarten uitgekamt! enzoo en brood gegeven,, mmhh heerlijk dagje gehad
en we moesten met schipper in dameszit
ik kreeg eerst m'n poot niet eroverheen maar uiteindelijk gelukt en ben naar de overkant gekomen
. Er waren er wel iets van 3 vanaf gegleden dus die mogen trakteren volgende week xD ik ook omdat het de laatste les is idd. Aan de ene kant vind 'k het wel jammer maarja.
maar door omstandigheden kan ik niet meer les krijgen van degene van stal waar ik altijd les (dressuur + springen) van had met Bandit... tenminste weet niet zeker voor hoelang niet. De eigenares heeft gezegd dat we er nog een oplossing voor zouden bedenken maar voorlopig geen les... wel ff balen want ik dacht dat ik dan voor vast zou lessen met Bandit als ik ben gestopt op de manege. Maarja daar moeten we dus nog ff iets op vinden.
. 

!