Ik stond chagerijnig op. Werd daarna gefrustreerd. Werd daarna melig. Daarna bazig, want men had maar naar mij te luisteren, want ik wilde blauw en géén geel. Daarna zenuwachtig. En daarna blij.
Wat is dat toch elke keer met dat gezeik met die eigenaren van verzorgpaarden of ligt het aan mij heb zelf best wel geluk... nog nooit problemen of gedoe gehad bij alle vp's die ik heb gehad (4 voor Bandit).
Ik en een andere verzorgster hadden 't al vertelt, ze vondt het raar, ze heeft 't wel tegen hem gezegt..
Hij heeft ook al mijn vriendin (die andere verzorgster) z'n band leeg laten lopen, weten niet zeker dat hij dat heeft gedaan.. maar toch wij gingen rijden en daarna stond die man daar en opeens was de band lek. /hij is ook vet eng..
Echt heel eng, ik sliep gister. En toen zat ik "Vast" in mijn dekens (een dun deken, en 2 hele dikke xD) en had 2 kussens dus lag hélemaal "vast". En ik droomde dus dat ik opgegeten werd ofzo (Oké, dat droom je op je 5e, maar verder..) en ik werd helemaal wakker helemaal warm en vochting . Werd ook om 11 uur al wakker, en ging om 10 uur slapen. En toen duurde het nog tot 1 uur voor ik weer sliep .
. Voelde me ook heel licht zegmaar.. Alsof je net een heel stuk hebt lopen rennen zegmaar.. En toen ik 's morgens uit bed moest, wou ik bijna m'n telefoon (wekker..) weggooien, dom ding .
Haha.^^ Ik heb geen Crush meer Iig, geen mensen die ik ken. Wél mensen die ik niet in RL ken, die hangen bij mij op mijn kastdeur .
Bah, ik báál dat ik niet bijna jarig ben.. Ik weet zóveel dat ik nù voor mijn verjaardag zou wìllen vragen. Ben ik jarig, zul je zien dat ik niks meer weet. En het duurt helaas nog even eer ik jarig ben (November.) .
. Whaaaa. Ik wil ook bijna jarig zijn. Maar eigenlijk. Voel ik me altijd zo verwaand als ik jarig ben. Want. Dan gaat alles om jóu (Om mezelf dus xD) vind ik. Maar ik ben tweeling, dus dan is het altijd met zijn 2'en.
Já precies! Echt super gemeen. Dan moet ik de aandacht delen *Jaloers. Haha nee hoor. Vorig jaar zat ik gewoon achter de computer een tijd, met de kindertjes (van 4 en 2 enzo) want de volwassenen hebben het over van die "Boeiende" onderwerpen.