Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_likepink_ schreef:LINDY
jullei twee moeten ook nog in het verhaal komen
Fieke_ schreef:Ik kan alleen nog maar huilen..
Lynn_x schreef:_likepink_ schreef:LINDY
jullei twee moeten ook nog in het verhaal komen
welk verhaal
Fieke_ schreef:Ik kan alleen nog maar huilen..
Fieke_ schreef:Ik kan alleen nog maar huilen, terwijl het vandaag best goed ging. Ik was klaar met Nicky en Floris, en ik wilde zo graag even naar casper toe. Maar dat mag niet. IK heb deze 2 weken besloten hem gewoon te laten gaan en uit mijn hoofd te zetten. Maar het is niet gelukt, en ik ging er toch even langs. Ik stond nog aan de weg, maar ik kon hem verderop in het land zien staan. Hij stond te eten met wat schapen. de tránen stroomde over m'n wangen. Ik had het niet moeten doen, want die kk rotvrouw zat in de tuin, maar ik schreeuwde heel hard: 'CASPER IK HOU VAN JE'. Hij hoorde me stem, en hij hinnikte en begon het weiland door te rennen, maar hij zag me niet. Die vrouw wel. Ze begon te zwaaien en te gillen dat ik me weg moest scheren. Ik heb nog nooit zo hard gehuilt. Ik was helemaal doof van verdriet. Daardoor stak ik zomaar een drukke weg over, waar ik altijd gewoon over loop met de fiets naast me. Het is maar goed dat er aan een rijstrook geen auto's aan kwamen.. en aan de andere rijstrook de voorste auto stopte....