[HK] Welshpraat 4 !! We gaan nonstop verder !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_likepink_

Re: [HK] Welshpraat 4 !! We gaan nonstop verder !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:15

HOI!

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:15

Heuj ier Lovers

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:18

LAURA Lovers Lovers

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:19

Hoe is et?

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:21

goed en ben wel een paar regels opgeschoven met het verhaal,maar met welk paard wil jij er in komen?

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:23

heej allen Clown Lovers

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:23

Kom ik ook in de beginpost van het nieuwe topic? Haha!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:27

LINDY Lovers
jullei twee moeten ook nog in het verhaal komen

_likepink_

EN CYNTHIA Bloos!

Noraly_

Okeey, leuk Lovers

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:28

_likepink_ schreef:
LINDY Lovers

welk verhaal Clown

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:28

Ik kan alleen nog maar huilen..

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:29

Fieke_ schreef:

FIEKE Bloos!
WATTISSER Ach gut

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:31

Lynn_x schreef:
_likepink_ schreef:
LINDY Lovers

welk verhaal Clown

Dit verhaal het verhaal van de Welshpraters Cool

Hoofdstuk 1

Amber moest weer met Tico wandelen.’’Balen!alweer met die hond wandelen’’.Boos liep ze weer veder.Alweer die bomen die haar aan staren.Ze dacht weer aan vroeger,voordat het ongeluk was gebeurt met haar vader.Wouter was springkampioen en won alles wat er te winnen was.tot die keer,die keer die ze nooit meer vergat..Haar vader stuurde Guldens Hoefs Amadeus op hindernis 4..Het gebeurde allemaal zo snel,Amadeus raakte zijn controle kwijt en weigerde voor de waterbak.Zo’n linke sprong had Wouter nooit moeten wagen…Amadeus weigerde en Wouter lag in de waterbak met twee balken op z’n hoofd.Dat was al erg.Maar toen Amadeus schrok galoppeerde hij over Wouter,hij was bewusteloos.En ging naar het Sophia ziekenhuis in Zwolle..En toen hoorde ze het,haar vader had ernstige botbreuken en was in diepe schok.Uren lang zat Amber daar te wachten op haar vader.De verpleegster liep de deur uit en zij neem maar afscheid van je vader het is echt heel erg..Maar hij is,,hij is er niet meer.Tranen liepen uit Ambers ogen.’’zo verdrietig heb ik me nog nooooit gevoelt Tico’’.De hond blafte.Net alsof het wou zeggen maak je geen zorgen.Maar met een verdrietige blik liep ze verder.’’Eindelijk thuis!’’.Haar moeder kwam aan stormen en zij.’’Gelukkig je bent er!Zenya heeft haar veulen gekregen!’’.Amber rende meteen naar stal.’’O een hengst veulentje!ik noem je Ollie!’’.Haar vriendinnen Fieke Robin Iris en Laura kwamen ook al snel.’’Ahh wat een poepie’’.Zij Robin.Daar kwam Marije net aanrijden met Wisky.’’Hoi!Ik hoorde van je moeder dat je een veulen hebt gekregen!Wat leuk!’’.Zij Marije met een leuk melodietje.Amber was helemaal opgewonden.Ze wist niet wat haar overkwam.Na dat ongeluk dacht ze dat ze nooit meer blij zou gaan worden,haar moeder Barbara zij altijd.’Ach kindje maak je maar geen zorgen de wereld draait door’.Alleen blijer werd Amber er niet van,haar kamer lag vol met liters water,nou net dat ze dacht dat ze erg gelukkig zouden worden…Maar het liep af op een horror film.Wat zegt ze?!.Een nachtmerrie!.Jankend liep ze naar haar kamer,niemand merkte het gelukkig niet.Ze plofte haarzelf op de bank en dacht na over de tijd van haar vader,toen ie nog leefde.Al gauw sliep ze,’’PAPA PAPA’’ klonk er uit de tribunes,maar het was te laat Wouter stuurde het paard in volle snelheid op waterbak af.Op dat moment juichte een toeschouwer,zo hard dat het paard schrok en weigerde,Wouter viel van het rug van het paard,’’Wakker worden Amber!.Ruth is er!’’.Barbara liep zuchtend weer de trap af.’’Ruth?huh?’’.Amber dacht na,Hè ik had een nachtmerrie…En ojaahh dat veulen moet ik ook nog voeren,zuchtend ging ze naar beneden.’’Eerst ga je zelf eten dametje!.En Ruth staat ook buiten op je te wachten!.Dus wel snel zijn hè?!’’.Ach moeder die snappen er ook nooit wat van,elke keer is het hetzelfde..Ze snapt ook niet eens in wat voor situatie ze is!.’’Bah je hebt smeerkaas op m’n brood gesmeerd!.Dat is toch dikke drab dat je erop smeert!.Laat maar ik eet wel wat wortels!’’.Stampend ging ze naar de stallen.’’Hoi Ruth!’’.Een niet zo’n blije stem had Ruth eerder een beetje droevig.Amber wou weten wat er aan de hand was,maar dat heeft ze beter maar niet gedaan..Wie weet heeft ze hetzelfde probleem,Amber wist wel dat ze het al niet super heeft.’’Ruth zullen we een stukje gaan rijden?dan kan je op Zazou?’’.Ruth vond het een goed idee,de meiden waren al snel begonnen met opzadelen paarden voeren en poetsen.’’Daar gaan we dan’’.stapvoets liepen ze het terrein verder.En weer langs die bomen.En dan toch weer die nare gedachtes….’’Amber zullen we zometeen daar bij het water gaan scheuren?.Daar heb ik echt zin in.’’.Amber vond het een goed idee,de meiden gingen over in draf en kwamen Laura Fleur Winnie en Zatoska tegen.’’Laura en Winnie gaan jullie met ons mee?.We gaan ook bij het water scheuren!.’’..’’Oké afgesproken!’’.Ze gingen in draf erheen.’’Oké klaar voor de start af!!’’.En daar gingen ze,Laura lag aan kop.Maar al gauw maakte Zatoska daar verandering in.Op het laatste stukje in het water nam Ruth de leiding,en finishte als eerste aan de overkant.’’JIPPIE gewonnen!!!’.Iedereen baalde wel een beetje maar Ruth natuurlijk niet!.Stapvoets maakten ze hun ritje af.’’Zo weer thuis,komen jullie bij mij nog thee drinken?’’.Al meteen werd er ja gezegd,ze zadelde hun paarden af en gingen naar binnen.’’Hoi mevrouw Jacobs!’’.Barbara wist niet wat haar overkwam,vier meiden in haar kleine huisje voor thee,ze vond het best een grappig idee,maar zette gauw al kopjes neer.’’Meloen thee of fruitthee?’’.Ze gingen allemaal voor meloenthee.’’Hmmm lekker!.Dankjewel!’’. En ze gingen naar stal,hè ollie!.Het veulen begon te hinniken.Zo luid dat ie bijna een schorre stem kreeg,hij verschool zich meteen bij zijn mamie.En ging melk drinken.’’Het is ook een snoepje hè Amber!?’’.Iedereen was nog verbaasd geworden dat Amber nu echt weer de oude is.

Hoofdstuk 2

Amber moest maandag weer naar school.Ze kregen een nieuw kind in de klas.’’TRING-TRING’’.Klonk de wekker’’.Bah het is nog maar 6uur’’.Zuchtend liep ze de trap af.En ging aan de eettafel zitten.’’Vandaag krijgen we een nieuw meisje in de klas’’.Haar moeder keek haar verbaasd aan.’’zijn 32 kinderen ofzo niet genoeg?!’’.Amber vond het juist leuk weer nieuwe in de klas de hebben.Amber pakte haar tas en sleutels en liep de deur uit.’’Doei mam!’’.Ze pakte haar fiets in de stallen.En ging op weg.Na 20min kwam ze op school aan.Parkeerde de fiets in het rek en liep zenuwachtig het klaslokaal binnen.En ging aan haar plaatsje zitten met een leesboek voor haar neus.De juffrouw sloeg met het lat op de tafel.’’Kinderen vandaag hebben we een nieuw meisje in de klas,ze heet Myrthe.’’.Het meisje stond er verlegen bij.’’H-hoi i-k ben Myrth-e.’’.Het was eerst stil in de klas,en opeens gingen ze vragen stellen aan Myrthe,het heeft 2uur geduurd totdat ze klaar waren,Amber weet nu wel dat Myrthe een paardenmeisje is.De rekenles begon,ze hadden blok3 les 23,wel een moeilijke les was het,toen het 1uur was ging de bel,de kinderen waren vrij,en blij dat ze waren ze hadden twee kinderen toegetakeld,daarom ging Amber altijd later naar huis,voor het geval dat.De drukte is een beetje voorbij,en Amber ging ook naar huis,pakte haar fiets en ging naar huis,naar haar topvuelen.Ze kwam thuis,en gooide haar fiets precies in de rozenstruiken van haar moeder.’’Oei ik krijg zo problemen,maar dat maakt nu niks uit.’’.Ze zadelde Nicky en ree langs het huis dat verkocht werd,er stond ‘Verkocht’ op en kwam een meisje aan rennen.’’Hoi ik ben Esmee!.Ik ben hier net heen verhuisd!.Ik krijg vandaag mijn paard Fuego!.’’.Amber vond het erg leuk,ze bleef bij het meisje staan en ging met haar praten.Amber steeg uiteindelijk af,en nam Esmee mee naar haar huis,ze liet de paarden zien en haar veulen,haar vader kwam aangerend.’’Esmee we gaan naar Fuego,Amber wil je mee?’’.Amber kon geen nee zeggen,ze zij tegen haar moeder die heel erg ongerust naar haar rozentuintje zat te kijken dat ze mee ging met Esmee.Ze renden beide naar het huis van Esmee en stapten in de auto,haar vader maakte de trailer vast,en daar gingen ze.Esmee stond helemaal te trillen op haar benen.’’FUEGO FUEGO.’’.blij zaten ze te zingen.Na 1uur waren ze er,Esmee sprong zo snel ze kon uit de auto.Amber was wat later,ze kende de weg nog niet helemaal dus bleef ze stuntelig staan.Al gauw kwam Esmee op de rug van Fuego.’’Wauw wat een mooi paard zeg!.’’.Esmee bloosde helemaal.’’Dankjewel’’.Amber was ook ven rood.Al gauw maakte Esmee haar proefritje,het ging erg goed,uiteindelijk vroeg ze of Amber ook wou,en tuurlijk wou Amber dat!,ze steeg ook op,het paard wist niet wist er gebeurde en sloeg op hol,en daar lag Amber op de grond.Esmee was erg bezorgt en rende naar Amber.’’De beste ruiters vallen.’’.Amber lachte tot ze helemaal rood was en liep weer naar Fuego.’’Ho braaf paard.’’.Het paard was al gauw gekalmeerd.’’Poeh dat was me het ritje wel!.’’.En weer moesten de meiden lachen.Ze lade Fuego in de trailer en gingen naar huis.Het was inmiddels als donker.Esmee haar vader parkeerde de auto en lade Fuego uit de trailer.En leide hem naar stal.

Hoofdstuk 3

‘’Amber!.Wakker worden!.”.Amber werd langzaam wakker.Ze stapte uit haar bed en ging in haar pyjama naar beneden,Amber voelde zich niet zo lekker.”Mam ik voel me niet zo lekker”.Haar moeder had geen keus en belde school af,Amber was misselijk en had koorts.”39,5 Graden is niet best Amber…”.

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:31

Fieke_ schreef:

wat is er dan? Ach gut Ach gut Ach gut

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:32

hahah ik wil er ook in ja! Haha!

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:32

Ik kan alleen nog maar huilen, terwijl het vandaag best goed ging. Ik was klaar met Nicky en Floris, en ik wilde zo graag even naar casper toe. Maar dat mag niet. IK heb deze 2 weken besloten hem gewoon te laten gaan en uit mijn hoofd te zetten. Maar het is niet gelukt, en ik ging er toch even langs. Ik stond nog aan de weg, maar ik kon hem verderop in het land zien staan. Hij stond te eten met wat schapen. de tránen stroomde over m'n wangen. Ik had het niet moeten doen, want die kk rotvrouw zat in de tuin, maar ik schreeuwde heel hard: 'CASPER IK HOU VAN JE'. Hij hoorde me stem, en hij hinnikte en begon het weiland door te rennen, maar hij zag me niet. Die vrouw wel. Ze begon te zwaaien en te gillen dat ik me weg moest scheren. Ik heb nog nooit zo hard gehuilt. Ik was helemaal doof van verdriet. Daardoor stak ik zomaar een drukke weg over, waar ik altijd gewoon over loop met de fiets naast me. Het is maar goed dat er aan een rijstrook geen auto's aan kwamen.. en aan de andere rijstrook de voorste auto stopte....

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:34

ik ben er voor je! Ach gut
mijn mailbox staat altyd open Lovers

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:36

Fieke_ schreef:
Ik kan alleen nog maar huilen, terwijl het vandaag best goed ging. Ik was klaar met Nicky en Floris, en ik wilde zo graag even naar casper toe. Maar dat mag niet. IK heb deze 2 weken besloten hem gewoon te laten gaan en uit mijn hoofd te zetten. Maar het is niet gelukt, en ik ging er toch even langs. Ik stond nog aan de weg, maar ik kon hem verderop in het land zien staan. Hij stond te eten met wat schapen. de tránen stroomde over m'n wangen. Ik had het niet moeten doen, want die kk rotvrouw zat in de tuin, maar ik schreeuwde heel hard: 'CASPER IK HOU VAN JE'. Hij hoorde me stem, en hij hinnikte en begon het weiland door te rennen, maar hij zag me niet. Die vrouw wel. Ze begon te zwaaien en te gillen dat ik me weg moest scheren. Ik heb nog nooit zo hard gehuilt. Ik was helemaal doof van verdriet. Daardoor stak ik zomaar een drukke weg over, waar ik altijd gewoon over loop met de fiets naast me. Het is maar goed dat er aan een rijstrook geen auto's aan kwamen.. en aan de andere rijstrook de voorste auto stopte....

ik sta hier ook half te janken wat een klootzooieklootmevrouw! Huilen

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:38

zullen we met alle welshpraters naar die vrouw toe?!
Dan slaan we der..! Boos!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:39

als ik haar nummer had zou ik echt een hartig woordje spreken Stoom uit je oren Stoom uit je oren Stoom uit je oren

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:40

Woensdag had de dochter van die kk rotvrouw les.. op Nicky, in onze bak. En toen kwam ik aankakken met Floris. Ze keek me afkeurend aan en draaide haar rug naar me toe. Ik had zo graag naar haar toe willen lopen, haar bek dicht willen rammen, zodat ze nóóit meer zou kunnen zeggen dat ik Casper niet meer mag zien.

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:40

maar je hoofd vol zorgen houd je lichaam in zn macht, er komt altjid een morgen ook na de langste nacht Muziek!

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:41

deze weg wijst zichzelf, hij leidt je naar de toekomst deze wolk drijft snel voorbijjj Muziek!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 15:41

Kijk omhoog naar de zon.. zoek niet naar een antwoord. laat het los, hou je vast aan mij~!! OK dan! Go jij! Go jij!