Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stalshamrock schreef:wij gaan lekker met de kerst op vakantie dus geen kerst inkopen hier.
benniebang schreef:Wij hadden vroeger een huisje in Frankrijk, het eerste wat ik leerde te zeggen was: je ne comprend pas! Wij hadden namelijk een stokoude buurvrouw daar die standaard als je langskwam hele l ulverhalen tegen je ophing.. En wij bleven maar herhalen: je ne..
Zij kwam trouwens ook regelmatig met vers onthoofde kippen aanzetten 'pour le soupe'!
Welshfanatic schreef:Letterlijk kippen zonder koppen
PeeWij schreef:Welshfanatic schreef:Letterlijk kippen zonder koppen
Jody we zouden het niet meer over dat andere topic hebben, FOEI
PeeWij schreef:stalshamrock schreef:wij gaan lekker met de kerst op vakantie dus geen kerst inkopen hier.
Met je belgische flip of lekker met het gezin?
Kan jij zonder de pony's
PeeWij schreef:We hebben weer een gluurder
PeeWij schreef:benniebang schreef:Wij hadden vroeger een huisje in Frankrijk, het eerste wat ik leerde te zeggen was: je ne comprend pas! Wij hadden namelijk een stokoude buurvrouw daar die standaard als je langskwam hele l ulverhalen tegen je ophing.. En wij bleven maar herhalen: je ne..
Zij kwam trouwens ook regelmatig met vers onthoofde kippen aanzetten 'pour le soupe'!
Cést tres bon! magnifique. Je t'áime France. Pays de romance
stalshamrock schreef:PeeWij schreef:Met je belgische flip of lekker met het gezin?
Kan jij zonder de pony's
met mijn gezinnetje, lijkt wel zo of ik al kinderen heb, haha
nee met mijn pa, zijn vriendin en mijn broertje.
en ik zonder ponys is erg moeilijk ja maar zal pa voor 1keer zijn zin geven en een keer meegaan.
LadyF schreef:Oke, ik ga het ook proberen![]()
Mijn echte voornaam is: Marjolein
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Wijhe (OV)
Daar woon ik met: Ronny
Ik heb wel/geen relatie: wel
In het dagelijks leven ben ik: DA - assistente
Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: 2
De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): D's
Ik fok onder de stalnaam: "Ymaros"
Verder heb ik de volgende huisdieren: Varkens(bedrijf), honden, katten, vissen
Dit ben ik (foto): Nou dan maak ik helemaal geen kans...![]()
Ik wil nog vertellen dat: Ik ook eens in een gezellig topic mee wil kletsen![]()
Heb ik namelijk nog nooit gedaan.