benniebang schreef:@peewij, Liefst donker schat! Als t maar geen lichtblond is!
Ieks wat hebben we nu weer aan de fiets hangen!

Ik weet niet of ik dan wel donker genoeg ben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
benniebang schreef:@peewij, Liefst donker schat! Als t maar geen lichtblond is!
PeeWij schreef:benniebang schreef:@peewij, Liefst donker schat! Als t maar geen lichtblond is!
Ieks wat hebben we nu weer aan de fiets hangen!![]()
Ik weet niet of ik dan wel donker genoeg ben
Citaat:
Daarvan de spanning tussen ons, er ontbreekt een connectie!
vanda's schreef:Nou Madrieka, vanavond maar weer eens vragen om te trouwen, je hebt nu iets achter de hand om er wat druk achter te zetten...
"Wil jij niet trouwen? Dan ga ik wel naar Peter, die vindt mij zijn droomvrouw"
vanda's schreef:Nou Madrieka, vanavond maar weer eens vragen om te trouwen, je hebt nu iets achter de hand om er wat druk achter te zetten...
PeeWij schreef:vanda's schreef:Nou Madrieka, vanavond maar weer eens vragen om te trouwen, je hebt nu iets achter de hand om er wat druk achter te zetten...
We hebben wel een groot nieuw bed gekocht, maar ik weet niet of Eefje er wel nog een blondje met lange haren bij wilt hebben
vanda's schreef:Niet trouwen kan net zo echt zijn denk ik, maar trouwen is toch wel bijzonder. Beetje prinsesjes gevoel voor een dag, stel ik me zo voor
vanda's schreef:Niet trouwen kan net zo echt zijn denk ik, maar trouwen is toch wel bijzonder. Beetje prinsesjes gevoel voor een dag, stel ik me zo voor
vanda's schreef:Welke? Toch wel sate hè?
benniebang schreef:vanda's schreef:Welke? Toch wel sate hè?
Sorry.. kerrie
PeeWij schreef:vanda's schreef:Niet trouwen kan net zo echt zijn denk ik, maar trouwen is toch wel bijzonder. Beetje prinsesjes gevoel voor een dag, stel ik me zo voor
Ik voelde me totaal geen prinsesje.![]()
Wel een leuke dag gehad, ik ben getrouwd vanwege dat idee! Wie ben ik een meisje haar droom niet te laten uit komen. We zijn aanstaande zondag 12 jaar bij elkaar en in juli 4 jaar getrouwd.
Kan absoluut niet zeggen dat er iets veranderd is
vanda's schreef:Die is gewoon wat minder romantisch aangelegd...
Je bent offline van msn trouwens Madrieka.......