uitrusten van een zware 1e dag

Rekken en strekken

Een slokje

familieplaatje, Oma dochter en (klein) zoon.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
T3mptati0n schreef:Iemand die nog iemand weet die een 4 jarige welsh a merrie zoekt? Correct in beweging en gebit, braaf en betrouwbaar zowel in de bak als langs de weg. Braaf met kinderen. Beleerd onder het zadel (word straks professioneel doorgereden), en deels in het tuig (ze kent het tuig, trekken van een mens, commando's en dat je er achter loopt, helaas beschik ik zelf niet over een kar). Ze zit boven in de maat, 119/120 is ze wel. Overigs is ze nooit officieel gemeten. Braaf op trailer, loopt er zo op, en kan met ieder paard/pony overweg. Hier loopt ze met 4 kwpn'ers in de wei. Helaas moet ik Een nieuw baasje zoeken voor Jolinda, wegens financiële redenen. Heb nog geen advertentie geplaatst, omdat ik het eerst hier wilde proberen. Ze heeft nu een veulen aan de voet, word makkelijk drachtig en is een goede moeder. Veulen is er eventueel bij te koop.
Diane_Basje schreef:Girlgamer, hoe is het met Glow in the Dark? Vond dat zo'n bijzonder veulen, ben benieuwd hoe die er nu uitziet?
regtur schreef:Diane_Basje schreef:Girlgamer, hoe is het met Glow in the Dark? Vond dat zo'n bijzonder veulen, ben benieuwd hoe die er nu uitziet?
Glow in the dark is werkelijk heel bijzonder. Ik heb zaterdagavond wat plaatjes geschoten, maar het was al wat laat.Ik heb nog nooit een welsh a veulen zo zien gaan!! En ik heb er toch al wel een paar zien voorbijkomen...
[ Afbeelding ]
Het is eigenlijk jammer dat hij schimmel wordt, want zijn vlekkenpatroon is ook erg ongewoon voor een A-tje.
inowa schreef:glow in the dark zou je eigenlijk eens moeten showen...erg mooi ponytje
Girlgamer schreef:regtur schreef:Glow in the dark is werkelijk heel bijzonder. Ik heb zaterdagavond wat plaatjes geschoten, maar het was al wat laat.Ik heb nog nooit een welsh a veulen zo zien gaan!!
Jenny I told you so