Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rebeccaa schreef:
Rebeccaa schreef:Barbara!
Damn. Gister film. Eerst ons in de auto proppen met z'n 6e. Moeder en Tante voorin, Oma en schoonzus van me oma en ik en me zus op de achterbank. één iemand moest op schoot. Dus ik tegen Leane; Kom jij maar bij mij, ik ben echt een tientonner. Maar ik moest vna haar persè op haar schoot. Nou toen zaten we, we gingen dood van het lachen, want zij hield het niet (Told you), en ik kon niet rechtop zitten enz.
Nou, kwart over 10 begon ie, maar we zaten op rij 6, ja lekker, konden we niet meer naast elkaar zitten, terwijl we wél zo gereserveerd hadden. Dus die kerel helemaal; Ja, jullie moeten naar rechts blabla. Allemaal van die zeikwijven die dat niet wouden, maar ze moesten wel [HH]
Zei zo'n kerel achter ons; Anders had je ze maar op de eerste rij gezet die was leeg
Leaan kijkt vùil naar achter joh. Dat wijf van em zo; Oh, als blikken konden doden had je hier nu plat gelegen.
Maar komop, we hebben dágen van te voren al gereserveerd, nàast elkaar te zitten. En op rij 6. Weetje hoe freaking nekpijn je krijgt bij 1. Hebben we één keer gedaan (Voor Harry Potter
!) maar echt, nooit meer
.
Film was om half 1 afgelopen, en zò leuk!
En toen nog naar de Mc Drive gereden.
_Barbara_ schreef:* we zitten voor op het terras *
Papa; Haha, Barbara kijk eens naar boven.
babsie; AAAAH NEE WHAAAA SPINSPINSPIN
En ik wil mijn stoel verschuiven met ik val met me stoel naar beneden van het terras af op het gras.
LEKKUR. Toen was ik nat.
Maar de afstad tussen het terrasje en 't gras is niet groot heur. halve meter ong.![]()
Maar 't was wel koel.
& ik heb nog een heel leuk liedje. Staat op de zijkant van een pak fruithagel. En iedereen is r ook heel blij mee als je dat op de terugweg in een auto gaat zingen":
ZAGEN ZAGEN WIEDEWIEDEWAGEN JAN KWAM THUIS OM EEN BOTERHAM TE VRAGEN. VADER WAS NIET THUIS, MOEDER WAS NEIT THUIS. PIEP ZIJN DE MUIS IN HET VOOOOOOORHUIS.
ff gekopieerd van een krabbel.
En ik heb een stilvliegend vliegtuig gezien
& ik heb paardgereden, met een stel beginners nou het was echt té erg.
MAJA de 2e dag kwam ik nick en Mike tegen, ik dacht hoooooooooly oliebol. Nouja wel gezellig geweest eigenlijk.
En nog veel meer wss, maar ik kan er nou niet opkomen.
Ik zat vlakbij Emmie, die zat 2 km. verderop ofzo. En ik heb gewindsurft![]()
En ik ben KEIbruin man !
Helemaal voor mijn doen