Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

RRteam schreef:hoe oud zijn jullie allemaal ongeveer

. Rebeccaa schreef:HAHA
Omg. Mijn vader is echt té cool!
Ik heb dus kùt gezegd in de les en dus belt Teunis mijn ouders wrs.
Dus mijn vader zo; Ja als hij het daarover heeft zeg ik wel; Oh, ik vind het best wel kùt dat mijn dochter die woorden zegt. Wat moet ze dan in het vervolg zeggen? Voorbillen?![]()
.
!

Hitime schreef:Da'sminder Tania, wens 'm maar beterschap en geeft 'm een dikke knuffel van mij!![]()
HAHA. Geef mij ook zo'n pa Rebec!

Rebeccaa schreef:HAHA
Omg. Mijn vader is echt té cool!
Ik heb dus kùt gezegd in de les en dus belt Teunis mijn ouders wrs.
Dus mijn vader zo; Ja als hij het daarover heeft zeg ik wel; Oh, ik vind het best wel kùt dat mijn dochter die woorden zegt. Wat moet ze dan in het vervolg zeggen? Voorbillen?![]()
.

.
Het is al maanden zeik tussen mij en hem. Dus nu is mijn pa hem òòk goéd zat
. 

zie mezelf al staan: "Nou Ban, je krijgt een knuffel van Ruth, en nog een van Nathalie, en een van Rebecca en nog een van mij omdat je zo zielig bent met je oogje
"
"
Haha ik haaat softbal want ik snap die 1000 regels nooit
en dan gooi ik die bal overal en nergens naartoe of ik raak die bal niet met slaan. Maar vandaag had ik hem goed geslagen, en had ik nog geluk want diegene op de 1e honk die in het veld stond, was zo scheef met vangen, en daarna kwam die bal nog buiten het hek en moesten ze hem gaan halen.