ga vanmidag foto's maken van rijden met smurf miss dat ik ze wel op bokt zet maar dan gaan ze altijd zo zeiken,
Je hoeft ze toch niet per se op HAW te zetten? Zet maar hier neer, ben wel benieuwd .
Ik heb gewoon m'n hippe rubber Aigle's . Maar krijg wel leren, wil Petrie of op maat gemaakte Lipica's. Ik had m'n moeder de leren laten zien in de Divoza en ze zei dat zij ze ook zo mooi vond en toen we in de rij stonden bij de C1000, stond achter mij een meisje met leren rijlaarzen, en toen zei ik ook al tegen m'n moeder van ja kijk dat zijn nou leren laarzen , zijn veel beter enzo.
HAHA Nou, ik heb omdat ik eerst dunne kuitjes had ( dit is door mijn medicijnen niet zo meer) kreeg ik perfect passende cavallo juniors, deze waren duurder maar dit stond perfect. Maar nu zijn ze te klein, en ik vind gewonne rubberen niet lekker meer zitten, arme moeder maar ik heb dus laarzen gevonden op ebay, nieuwe van een ruitersportzaak, en daar zijn ze goedkoper !
nee ik had de laarzen ong. 4 maanden, en de rits lag eruit, zool er bijna af, veters doormidden nauwelijks aangehad. heb wel een stel nieuwe van de zaak gekregen, ben benieuwd hoelang die mee gaan Ik wou eigenlijk geld terug, maar dat mocht niet
ik heb ook de Br'rers ik vind ze tot nu toe wel fijn zitten, en ze zijn al lekker ingelopen ik vind het alleen stom dat die prutveter eruit hangt ben benieuwd hoelang ze meegaan