vanda's schreef:Welshfanatic schreef:Yoor heeft gepost in het pennytopic....
Dan hoort Yoor er hier niet meer bij... Of hij moet heeeeeeeeeeeel snel bijdraaien!
Hahaha, hij moet maar bijdraaien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanda's schreef:Welshfanatic schreef:Yoor heeft gepost in het pennytopic....
Dan hoort Yoor er hier niet meer bij... Of hij moet heeeeeeeeeeeel snel bijdraaien!
vanda's schreef:Ik heb geen idee Mir.
PeeWij schreef:Goede avond mensjes! Hebben jullie me gemist?
PeeWij schreef:Goede avond mensjes! Hebben jullie me gemist?
PeeWij schreef:Heb even gekeken in Rakker topic: Dat Noet dan ook maar mooi in haar eigen hol blijft
PeeWij schreef:Charlotte is aan het bijlezen, die zal ook wel van schrik van haar stoel zijn gevallen!![]()
Ik avondploeg! Nee hoor heb gewoon even wat tijd over voor de springles en we moeten naar de 500 toe
vanda's schreef:Peter, doe eens normaal... Nu denkt iedereen dat je super arrogant bent
Wij gaan zo broodje eten en daarna op naar C1000... Hoe druk zou het zijn?
stalshamrock schreef:goedeavond ben weer beetje bijgelezen. hoop dat ik ook mee mag doen met jullie??
vanda's schreef:Tis hier donderdag hoor Jody
Ik denk dat het druk is voor Kerstmis...
PeeWij schreef:Charlotte is aan het bijlezen, die zal ook wel van schrik van haar stoel zijn gevallen!![]()
Ik avondploeg! Nee hoor heb gewoon even wat tijd over voor de springles en we moeten naar de 500 toe
Welshfanatic schreef:stalshamrock schreef:goedeavond ben weer beetje bijgelezen. hoop dat ik ook mee mag doen met jullie??
Waarom niet?