Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Michelleee schreef:Zijn er hier fokkers die een veulentje te koop hebben?
vivana schreef:Kennisje van me mailt me net voor een braaf gereden C-pony....Alleen hebben ze eigenlijk een B-pony te ruil die net niet braaf genoeg is voor een beginnend ruitertje....
Iemand die iets heeft staan of weet?
dadabo schreef:Ja klopt, ik heb een prachtige Welsh B merrie van Jenny gekocht.
Te fijne pony om te verkopen, dat doen we dus niet.
Ik wil haar wel ff showen, ik ben trots op ruiter en pony.
[ Afbeelding ]
dadabo schreef:Ja klopt, ik heb een prachtige Welsh B merrie van Jenny gekocht.
Te fijne pony om te verkopen, dat doen we dus niet.
Ik wil haar wel ff showen, ik ben trots op ruiter en pony.
[ Afbeelding ]
regtur schreef:Hoeveel mensen ervoor terugschrikken als een pony met 5 jaar nog niets kent, ongelooflijk. Net alsof 3 jaar de enige leeftijd is waarop een pony beleerd kan worden en daarna "ben je te laat". Beter een onbedorven van 5 of ouder denk ik dan. Gelukkig dat Dadabo er net zo overdacht en nu er zoveel plezier van heeft.
superwoman schreef:regtur schreef:Hoeveel mensen ervoor terugschrikken als een pony met 5 jaar nog niets kent, ongelooflijk. Net alsof 3 jaar de enige leeftijd is waarop een pony beleerd kan worden en daarna "ben je te laat". Beter een onbedorven van 5 of ouder denk ik dan. Gelukkig dat Dadabo er net zo overdacht en nu er zoveel plezier van heeft.
Klopt, maar wees er maar blij mee. Die mensen hebben geen ervaring (kennins over het) met beleren.
Het is juist en voordeel wanneer het paard(je) al wat ouder is, dan kun je er al sneller meer van vragen. (uitgegroeid en al meer spiermassa)