Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik ga morgen naar de horse event!!!!!
hyper!!! WiskyBokjes schreef:robin
Iris
Iris, het verhaal moet niet te lang anders past het niet, of je moet voor het einde van dit topic alles op 1 rijz etten, dan kan ik de link neerzetten

) en Melissa. We gingen even naar woerden toe (4 km verderop) en dan gingen we daar nog mensen ophalen. Maar midden in woerden werden we aangehouden omdat Anouk geen licht had.. en die politie man die ging helemaal vragen hoe oud ze was, waar ze geboren was, welke straat ze woonde. Maar hij geloofde niet dat ze het goede opgaf, dus ging ie haar vader bellen. Ging hij vragen aan hem hoe ze eruit zag enzo, waar ze geboren was blabla. echt zó dom. anouk voelde zich natuurlyk echt poedersuiker. toen zei die politie man ook nog dat we naar huis moesten lopen, maar we zijn heel hard weggefietst. echt zo poedersuiker. 
Fieke_ schreef:Ik ging met Merel (we wonen in linschoten) naar Harmelen (6 km verderop ofzo, we werden gebracht) naar Anouk. En daar gingen we even buiten chillen met Asleey (ofzo) en Melissa. We gingen even naar woerden toe (4 km verderop) en dan gingen we daar nog mensen ophalen. Maar midden in woerden werden we aangehouden omdat Anouk geen licht had.. en die politie man die ging helemaal vragen hoe oud ze was, waar ze geboren was, welke straat ze woonde. Maar hij geloofde niet dat ze het goede opgaf, dus ging ie haar vader bellen. Ging hij vragen aan hem hoe ze eruit zag enzo, waar ze geboren was blabla. echt zó dom. anouk voelde zich natuurlyk echt poedersuiker. toen zei die politie man ook nog dat we naar huis moesten lopen, maar we zijn heel hard weggefietst. echt zo poedersuiker.