Sorry trouwens dat ik hier zo weinig ben, ik probeer echt mn tijd te steken in school, dus vandaar..
Vanny_
Geplaatst: 17-03-09 12:34
Ruuuuth echt zo gaaf dat je naar Londen gaat veel plezier!
Ik had vandaag eerst 100 min. geschiedenis, wat een hel. Zoals altijd. Iedereen wordt dan "geacht min. 4 kantjes vol te schrijven" . Ik heb nu schrijf-RSI . En mijn vriendin naast me was halverwege het eerste uur al klaar ze wist het niet meer En daarna had ik Engels mondeling nou die heb ik vern*kt had helemaal niet goed voorbereid, dus kwam doodleuk met uitgetypt ding aanlopen, maar had ook papiertje met steekwoorden. Zegt die vrouw al van dat ik daar niet in mocht kijken bij dat getypte (joh dat weet ik ook wel ). Het ging over valentijnsdag, echt zo dom want dat is zo'n moeilijk onderwerp met allemaal geschiedenis enzo, terwijl je ook over je vakantie mocht vertellen. Maar zowat iedereen had al vakantie dus ik dacht dan kies ik een ander onderwerp...
Ik ga vandaag leuk wiskunde leren. En dat is heel erg leuk want ik heb bijna niks gemaakt van dit hoofdstuk . Moet ook nog Bandit doen... Maar ik zat me net te bedenken dat het nog maar ong. 4 weken hebben tot de meivakantie ! Met vrije dagen ertussen (goede vrijdag, pasen enzo) en dan is het al de laatste periode! En dan zomeeeeer!