Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amber_VZ schreef:Oeee in het verhaal komt Amber voor
_likepink_ schreef:met iemand van welshpraat mag je niet spotten!!
_likepink_ schreef:met iemand van welshpraat mag je niet spotten!!
_likepink_ schreef:Amber_VZ schreef:Oeee in het verhaal komt Amber voor
duhh je bent een hoofdtrolspeler
_likepink_ schreef:en weer ben ik een stukje opgeschoven
Hoofdstuk 2
Amber moest maandag weer naar school.Ze kregen een nieuw kind in de klas.’’TRING-TRING’’.Klonk de wekker’’.Bah het is nog maar 6uur’’.Zuchtend liep ze de trap af.En ging aan de eettafel zitten.’’Vandaag krijgen we een nieuw meisje in de klas’’.Haar moeder keek haar verbaasd aan.’’zijn 32 kinderen ofzo niet genoeg?!’’.Amber vond het juist leuk weer nieuwe in de klas de hebben.Amber pakte haar tas en sleutels en liep de deur uit.’’Doei mam!’’.Ze pakte haar fiets in de stallen.En ging op weg.Na 20min kwam ze op school aan.Parkeerde de fiets in het rek en liep zenuwachtig het klaslokaal binnen.En ging aan haar plaatsje zitten met een leesboek voor haar neus.De juffrouw sloeg met het lat op de tafel.’’Kinderen vandaag hebben we een nieuw meisje in de klas,ze heet Myrthe.’’.Het meisje stond er verlegen bij.’’H-hoi i-k ben Myrth-e.’’.Het was eerst stil in de klas,en opeens gingen ze vragen stellen aan Myrthe,het heeft 2uur geduurd totdat ze klaar waren,Amber weet nu wel dat Myrthe een paardenmeisje is.De rekenles begon,ze hadden blok3 les 23,wel een moeilijke les was het,toen het 1uur was ging de bel,de kinderen waren vrij,en blij dat ze waren ze hadden twee kinderen toegetakeld,daarom ging Amber altijd later naar huis,voor het geval dat.De drukte is een beetje voorbij,en Amber ging ook naar huis,pakte haar fiets en ging naar huis,naar haar topvuelen.
_Barbara_ schreef:Ik ben kapot man, ik ga slapen !
Byeeeeeeeeee Lovejulliee
Essssss schreef:Mooi verhaal!Alleen komt er geen Esmee in voor
![]()
_likepink_ schreef:Essssss schreef:Mooi verhaal!Alleen komt er geen Esmee in voor
![]()
gedult je komt er echt in,
_likepink_ schreef:ik moest ook ooit creatief worden van me oudersdan toon ik het maar zo uit aan dat grietje met die knol
Stomme stomme knol.
Wat denk je nou voor lol?
Iemand plagen is jou doel.
Met je dikke snoel!
Je staat gewoon met iemand van WELSHPRAAT te spotten!
Wat heb jij nou voor groten?
Jij je shenkie in je eigen koelkast
Rippe in je eige hoerkast!
Jij jij shenkie
Wij zitte nu over jou te denkie
Wate denke je wel niet?!
Jij travestiet!