Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fleur_Laura schreef:_Laura schreef:Ik ben de lama's kijken!
hoe wie wat welke zender waar?!?!?!
Amber_VZ schreef:Grr ben echt pissig...
Essssss schreef:Heeeeeeeel mooi! Weet iemand waar Fieke zich uithangt? Zeker al slapen
Fleur_Laura schreef:ik heb een paar pagina's gemist idd![]()
Fleur_Laura schreef:ben ook de lama's kijken
Amber_VZ schreef:Nou 'een meisje' en ik zouden met nog een meisje naar ameland gaan met de paardjes.. Nou ik had me er best op verheugt, want het was bijna zeker dat we gingen..
En nu nadat ik haar een paar weken niet heb gespoken zie ik opeens: Gezocht een 2 paards trailer voor te huren omdat we op vakantie gaan. Dus ik tegen haar zeggen van ja kan ik dus niet meer mee? Zij een heel banketstaaf verhaal ophangen... Maar ik heb gewoon f*cking niks van haar gehoord of iets en zij bepaalt maar weer dat ik niet meer mee kan.. Tsss f*ck haar ze kan echt de poedersuiker krijgen!
Amber_VZ schreef:NU is lama's toch?
Amber_VZ schreef:Nou 'een meisje' en ik zouden met nog een meisje naar ameland gaan met de paardjes.. Nou ik had me er best op verheugt, want het was bijna zeker dat we gingen..
En nu nadat ik haar een paar weken niet heb gespoken zie ik opeens: Gezocht een 2 paards trailer voor te huren omdat we op vakantie gaan. Dus ik tegen haar zeggen van ja kan ik dus niet meer mee? Zij een heel banketstaaf verhaal ophangen... Maar ik heb gewoon f*cking niks van haar gehoord of iets en zij bepaalt maar weer dat ik niet meer mee kan.. Tsss f*ck haar ze kan echt de poedersuiker krijgen!
_likepink_ schreef:Amber_VZ schreef:Nou 'een meisje' en ik zouden met nog een meisje naar ameland gaan met de paardjes.. Nou ik had me er best op verheugt, want het was bijna zeker dat we gingen..
mag ik haar adres ik heb echt zin om te klagen weetje
maar echt banketstaaf voor jou!![]()
![]()
![]()
![]()
_Barbara_ schreef:uhh esmee morgen is t geen school
Amber: Is wel banketstaaf voor jou dan ..
Essssss schreef:Amber_VZ schreef:Nou 'een meisje' en ik zouden met nog een meisje naar ameland gaan met de paardjes.. Nou ik had me er best op verheugt, want het was bijna zeker dat we gingen..
Ahh dat is echt klóte. Triest hoor van haar, ach misschien kan je met iemand anders naar Ameland gaan?