Ghegham zegt:"ooow srry was eve bezig maar ik leer je beetju kenne ik doe westrijd dat ik meer da 290 vrienden kan krygen enz dus k voegde eve jou toe als ju het niet erg vind "
Heyy allemaal Vandaag had ik eigenlijk concour, oefenconcour dan hea. Maar daarachter Linda uit de trailer gehaald. gestapt, opgezadelt en alles en toen ff pronglijk een stukje gedraaft en toen kwam ik erachter dat ze flink kreupel was. Echt heel erg rechtsvoor en we weten niet waarvan. Been is niet dik niet warm ofzo hoef ook niet is niets te zien... Maarja ik mocht met de pony van iemand anders rijden had er nog nooit op gereden kon maar 5 minuutjes losrijden want ze moest zelf ook een proef rijden. Zij had 168 ik had 188 en 10e Maar ik ga nu slapen doei
Meiden, Sorry dat ik zo lang niet geweest ben, ik heb het erg druk nu met mn leasepaardje enzo.. jullie gaan wel hard zeg! Hoe gaat het verder hierzo? Ik zal beloven dat ik vanaf vandaag weer wat vaker kom.. Als jullie dat nog willen hihihhi Kusjee
Cause you give and you take and it hurts So I can't do this no more There's nothing left in the end I want you out of my bed We make love, we fight wars Now there's nothing to fight for Yeah I want you out of my bed