Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inowa schreef:ines, gefeliciteerd! ben zeeeer benieuwd naar dat veulen.
regtur schreef:Cemlys schreef:Kreeg net telefoon dat mn merrie drachtig gescand is! Blij!
Doe je dat niet zelf? Gefeliciteerd trouwens. Weer een zorg minder!
Hier zijn de eerste ook alweer drachtig gescand, wijzelf doen het eigelijk nooit. maar de meeste gastmerrieeigenaren wel.
Drummer heeft nu 4 merries tegelijk die hengstig zijn, dus werk aan de winkel...
cuneracobs schreef:Hier een merrie veulen bij onze barnel sweet pea x tyngwndwn terence, bruin een kol en 1 witte sokejs achter.
ook hebben we gister onze nieuwe merrie opgehaald namelijk nebo bridget jones , heel erg blij mee !
alleen ik druk opzoek naar een hengst , blijkt ze waarschijnlijk toch al wel drachtig te wezen van een jonge springbourne hengst!
cuneracobs schreef:Hier een merrie veulen bij onze barnel sweet pea x tyngwndwn terence, bruin een kol en 1 witte sokejs achter.
ook hebben we gister onze nieuwe merrie opgehaald namelijk nebo bridget jones , heel erg blij mee !
alleen ik druk opzoek naar een hengst , blijkt ze waarschijnlijk toch al wel drachtig te wezen van een jonge springbourne hengst!
Cemlys schreef:Welke afstamming heeft de vos Jenny. Ik vind hem wel iets hebben. Idd iets meer conditie erop en dan toont hij al iets anders. wat betreft de hals, hij komt een beetje uit de diepte, maar hoe hij erbij staat vertekent het beeld ook een beetje denk ik. Stel hem eens anders op en dan ziet het er al heel anders uit.
Mooie veulens!
Cuneracobs: idd gewoon even opvoelen of scannen (afhankelijk of ze voor dit jaar is uitgerekend is of voor volgend jaar)
Een van de ponys heeft morgen voor het eerst (oefen)concours. Benieuwd hoe dit zal gaan. Ruitertje kan er steeds beter mee overweg. Valt me niks tegen voor de aantal uurtjes die ze samen maar trainen
Melanie5 schreef:curtsey is onderweg naar de hengst. Purdey is vorige week gedekt door damon. Sikyra blijft leeg en robyn ook want die staat te koop. Mijn jaarling hengstjes zijn zojuist ook ingeladen in drenthe en zijn nu onderweg naar jenny.
ZE zijn er al, en de groep is mooi rustig. vanavond heb ik een feestje, maar ga er zo nog even langs.
Nu kan ik verder met klussen.