Super foto's Sjoert!

@ Youngster: Je bedoelt op je bloedmooie nieuwe merrie gereden?? Gaat het goed?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
youngster schreef:Wees blij. Ik heb afgelopen jaar op de keuring veelste veel vette pony's gezien die aan het hoesten waren. En ik vraag me af of daar een verband tussen kan liggen.
Westernfreak schreef:youngster schreef:Wees blij. Ik heb afgelopen jaar op de keuring veelste veel vette pony's gezien die aan het hoesten waren. En ik vraag me af of daar een verband tussen kan liggen.
Ik zie hier ook wel ergens een afstudeeropdracht in: hoe krijgen we de welsh eigenaren zover dat ze de pony's in gezonde conditie voorbrengen.
madrieka schreef:
Royaltjuh schreef:
Tha_Niekje schreef:Goeiedag iedereen...
Ik ben ook weer in leven na de show in Gilze gisteren
vanda's schreef:Tha_Niekje schreef:Goeiedag iedereen...
Ik ben ook weer in leven na de show in Gilze gisteren
Hoe is t gegaan?
@ Madrieka: Nooit gezien, nooit opgelet eigenlijk
keresa schreef:dat is een goeie mirjam maar maak ze dat maar is wijs de gene die keuren
Westernfreak schreef:keresa schreef:dat is een goeie mirjam maar maak ze dat maar is wijs de gene die keuren
Tja, we zullen het zien of het lukt ! Zal het in elk geval eens voorstellen op school.
Moet immers dit jaar een plan inleveren.
madrieka schreef:
@ Madrieka: Nooit gezien, nooit opgelet eigenlijk
en wij maar rennen ...
Westernfreak schreef:keresa schreef:dat is een goeie mirjam maar maak ze dat maar is wijs de gene die keuren
Tja, we zullen het zien of het lukt ! Zal het in elk geval eens voorstellen op school.
Moet immers dit jaar een plan inleveren.