Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dyonne schreef:Welke maat zoek je? En welke sectie?
Er staan zeker hengsten ter dekking.
Een voorbeeldje, in Zevenhuizen staat de zwarte sectie D hengst Thordonparc Prince.
happytime schreef:vraagje:
ik wil mijn aangekochte welshjaarling met welshpony en cob vereniging-paspoort op mijn eigen naam laten zetten,moet ik dan bij dat stamboek blijven? wat is het verschil met de 2 welshstamboeken?
en wat houdt het voor mij in als ik ooit een keuring wil lopen? kan dat bij beide stamboeken? is dat op keuringsgebied samen of apart?
zelf wil ik lid worden van het stamboek,maarja welke nu?hoop dat jullie mij willen helpen?
happytime schreef:weet niet wat je ervoor wil uitgeven,maar harrys horse heeft ook leuke betaalbare zadeltjes kleine maat.(nieuw) 2de hands ruitersportwinkels ook.
voor mij ook een zoektocht begonnen,wil een dressuurzadeltje maat 16 inch,die zijn wat moeilijker te vinden.
mijn veelzijdigheidszadel 16 inch heb ik bij "vroegop" gekocht (staat op de paardenmarkten/evenementen en kwam thuis passen)
van rijs zadelmaker(zevenhuizen) heeft ook wel eens wat liggen.
veel succes met je zoektocht.
Melanie5 schreef:Gisternacht is mijn eerste veulen geboren. Een erg sabino bont hengstje uit mijn merrie Ninnes Laura (Colne Hyperion x Boreas Ubbo). Papa is nog even een dillema. Merrie is vorige jaar aan de hand gedekt door mijn schimmel, maar eind van die week is mijn cremello uitgebroken en die heeft een nacht bij de merries gelopen.
Dit veulen lijkt vos, maar het veulen van vorig jaar had precies dezelfde kleur en werd daarna palomino. Hij wordt wel schimmel, maar ook dat geeft geen uitsluitsel, omdat Damon ook schimmels geeft.
Hier is Rivendell's Use your Illusion