I snap Jammer dat ze gister niet alles uitzonden, want Tijl is een keer HELEMAAL naakt over het podium gerend én ik heb de polonaise samen met nog een paar mensen en met hun gedaan. (de polonaise was het moordwapen ) En ze kwamen ook allemaal op met een lied en Nicolai moest huilen en die zat recht voor me heel dichtbij aaaaaaah en toen ging Tijl zingen en dat was heel vals maar wel kei lief en toen kwam opeens die Berget Lewis en toen en toen en toen........... zó jammer dat ze gestopt zijn
én toen stond ik trouwens ook met Ruben v/d Meer op de foto! maar die was een beetje raar want die keek telkens naar mij, zelfs m'n moeder (die zat naast me) viel het op dat ie steeds naar mij keek
ik heb vandaag weer met me crush gepraat haah gaat steeds beter! gisteren ook al en dan vandaag ook en hij wou wel keer chillen buiten maar is mij nu alleen te kouwdd!
Ik ben morgen ook de hele dag weg, en idd niet te snel gaan want ben nog niet begonnen, heb alleen quotes & wjd'jes en dan krijg ik nog alles van iedereen die ermee helpt en ff in elkaar zetten, beginstukje maken enz.
Hooi Allemaal; vanmiddag gereden; ging Küt maar morgen vast beter ( wedstrijd ) enneh net gegourmet; mijn vervelende broeros was bij vrienden eten hehe lekker; en nu ga ik douchen morgen weer om half 8 bij de wedstrijd zijn voor de kantine ( wedstrijd van eigen vereniging; wel officieel ) en papa moet parkeerwachter ziiijjn; Byee