madrieka schreef:PeeWij schreef:Ons schatje, de palomino, heeft een goud velletje, maar not for sale!
Ja maar is ook niet om te kopen aleen om te rijden af en toe...
Vraag maar aan mijn vrouw!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:PeeWij schreef:Ons schatje, de palomino, heeft een goud velletje, maar not for sale!
Ja maar is ook niet om te kopen aleen om te rijden af en toe...
Welshfanatic schreef:130 km ver?Anderhalf uur doe je er over
Welshfanatic schreef:130 km ver?Anderhalf uur doe je er over
PeeWij schreef:Weet nie, maar jij bent altijd online, dus je ziet het vanzelf!
madrieka schreef:PeeWij schreef:Weet nie, maar jij bent altijd online, dus je ziet het vanzelf!
okeej vraag ik het haar..... denk je dat ik een kansje maak
Welshfanatic schreef:Nou danIs toch nie ver
Moet je zien wat mijn moeder voor afstanden maakt voor katten. Gaan zo vanuit het hoge noorden hier naar Breda, enkel om te kijken... Of een keer naar de achterhoek om ze weg te brengen
Niks is te ver
PeeWij schreef:madrieka schreef:okeej vraag ik het haar..... denk je dat ik een kansje maak
Wie niet waagt, wie niet wint!
En als alles meezit, gaat donderdag Gala er ook aan geloven!
madrieka schreef:PeeWij schreef:En als alles meezit, gaat donderdag Gala er ook aan geloven!
waaraan?
Welshfanatic schreef:Drom, stelt toch niks voor![]()
Ik vind het altijd wel leuk, keten met mn ma in de auto
Lekker gek doen
alleen ist niet altijd leuk als je katten wegbrengt
Moetik ze zo missen
PeeWij schreef:madrieka schreef:waaraan?
Aan het werk, Zadelmak maken!![]()
Hou mijn hart nu al vast, super lieve pony, maar ze heeft een geweldig karakter!
Yorrie schreef:Dat denk ik vast ook. Al ben ik ook vandaag niet al té aanwezig. Heb weer genoeg te doen.
madrieka schreef:PeeWij schreef:Aan het werk, Zadelmak maken!![]()
Hou mijn hart nu al vast, super lieve pony, maar ze heeft een geweldig karakter!
Haha sterre heeft ook zo'n uitgesproken karakter,goudeerlijk maar je moet haar wel kennen ze heeft echt een eigen willetje