[HK] Welshpraat 9; De lol is om op te vegen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shannen6

Re: [HK] Welshpraat 9; De lol is om op te vegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:07

Telepathie. Afgod

shannen6

Dat woord zocht ik ja Ruth ROFL

Anoniem

PlingIE SMILEY KEN IK UIT MIJN HOOFD.*

En nu ga ik denk 'k echt slapen. Kusje

xManon_

Green Day, Give me Novacaine kan ik de coupletten spelen. *LOL*
Meteen de eerste dag al hehe. Die is echt simpel Vork

Paardje hoeft ook niet helemaal een Krack te zijn toch, dat is ook zo saai. Knipoog

Ik ga mn nest opzoeken. Doei, doei

shannen6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:09

xManon_ schreef:
Green Day, Give me Novacaine kan ik de coupletten spelen. *LOL*
Meteen de eerste dag al hehe. Die is echt simpel Vork

Paardje hoeft ook niet helemaal een Krack te zijn toch, dat is ook zo saai. Knipoog

Ik ga mn nest opzoeken. Doei, doei

Ik kón Holiday en Boulevard of broken dreams.

Dáag allebei Kusje

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:10

Oja ik kan ook Wake me up when september ends, die is nog moeilijker haha.

Trusten Ruth!
En de rest ook alvast
Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:14

Hitime schreef:
Het zou nuttig kúnnen zijn. Als je 'm een keer open slaat, doet wat er staat. Maar 'k weet 't niet. Want hij zit nog dicht. Huilen van het lachen

Maar hoe was 't Rebecca?? Lachen

Oké, we kwamen dus aan.
Kregen we gelijk zadels e.d. en poetsen, dan opzadelen. Dus ik had ene pony met HEULE lange naam, maar gewoon Lady dus.

Dus ik opgezadeld, naar de bak. Eerst stap, nou, alleen maar gezeik over m'n houding, over het tempo enzovoort..

Toen wou ik afwenden (Ik was hèlemaal in paniek, pony wou niet weg.. En wát nou als die pony van Leane zou trappen?)

En na 20 rondjes, lukte het nog niet. Kei gefrustreerd, maar bleef rustig, en maar blijven proberen hé.
Na 20 rondjes wou die me wel even helpen. "JAAA AANSPOREN, AANSPOREN, AANSPOREN". Dus oké, en dan heel zachtjes en duidelijk aangeven en dan met je benen enzovoort (Wat een gekùt van die beesten dat het allene zo kan? Met Leslie of Amber ging het veel beter? Terwijl die bijna nooit gereden was ofzo?)

Toen uitèindelijk draf. Nou, zat weer dus de hele tijd achter Kyra (Paardje van Leane).. En kwam wèeeeer niet weg. Uiteindelijk kwam ik weg, gebeurde dat Kyra achter Lady kwam. Toen galop.. Ik kwam weg, ik reed op een 6 jarige ruime pony, met vet ontwikkelde achterhand uit Canada. En we mòesten maar blijven aandrijven; Harder, harder.

En bij élke pas voelde ik hem naar voren springen. 3 rondjes lang, dat was zo gaaf.
Toen weer draf, weer het zelfde gezeik.

We hebben 1x een volte gereden, waarbij Lady zo erg bij Kyra in de kont zat dat ik NIKS zelf kon doen, en 2x afwenden, waarbij ik alleen maar aan het f'cken was.

Echt, ik heb 5 jaar gereden, maar kan op déze 'beginnerpony's' (fokmerries) niet eens een rondje draven.

Nou, geweldig dus. Ik weet niet of dit is wat ik wil. Kijk, m'n 'droom' is al 9 jaar lang, dat ik wil springen. En hier gaan we ook afentoe springen en naar buiten, maar vòooooooooooordat ik die pony af kan wenden, zijn wel al 4 jaar verder joh.

Dus ik weet het niet. Waarom zijn deze pony's zo moeilijk? En ik en Leane moeten níet te dressuurgericht zitten. Nee, dan de houding maar slechter.

So I don't know. We mogen nog 4 weken gratis rijden/kijken. Dus dan 1 keer per week ofzo.
Ik zie wel. Opzich, lijkt het me wel leuk. Veel ervaring krijg je.. Maargosh. Ik vind het échte dressuur leuk. Wijken, volte's, van hand veranderen, miden galop..
En hier is het; DRIJVEN, DRIJVEN, rustig, streng, afwenden.
En dat kan ik niet. Daar ben ik té perfectionistisch voor. Dat zegt m'n oma ook "Jij bent gewoon extreem perfectionistisch".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:20

And please don't get me wrong hé.
Ik wil écht heel hard werken met paardrijden hoor, maar zo.. Ik rijd 5 jaar, kon in stap niet eens de hoefslag volgen. Nee, daar ben ik té extreem perfectionist voor.. En daar kan ik ook niks aan doen Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 00:08

Goedemorgen Clown.

Giinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 00:53

hallo!
kom net terug van vakantie
maar sorry dat ga ik niet allemaal bijlzen hahah Tong uitsteken
maar allesg oed met iedereen

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 10:11

Huh wat raar Rebecca, ik kan me voorstellen dat het heel vreemd is als je een pony niet eens kan laten afwenden. Nagelbijten / Gniffelen En aangezien je vijf jaar rijdt, zal het niet aan jou liggen toch..
Reden jullie met zn tweeën of met nog meer mensen?
Of heb je misschien een andere les nog gezien? Ik ben zo benieuwd of al die anderen die pony's wel kunnen laten afwenden e.d. Het klinkt wel heel gaar allemaal, maar ik zou als ik jou was wel nog even blijven. Het is toch gratis, haha. Schijnheilig
Ik denk trouwens dat het sowieso moeilijk is een andere manege te vinden, je bent zo gewend aan je huidige manege. Ik denk dat je graag een manege wilt die precies hetzelfde is, maar die bestaan natuurlijk niet. Ach gut

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 10:21

Citaat:
Oké, we kwamen dus aan.
Kregen we gelijk zadels e.d. en poetsen, dan opzadelen. Dus ik had ene pony met HEULE lange naam, maar gewoon Lady dus.

Dus ik opgezadeld, naar de bak. Eerst stap, nou, alleen maar gezeik over m'n houding, over het tempo enzovoort..

Toen wou ik afwenden (Ik was hèlemaal in paniek, pony wou niet weg.. En wát nou als die pony van Leane zou trappen?)

En na 20 rondjes, lukte het nog niet. Kei gefrustreerd, maar bleef rustig, en maar blijven proberen hé.
Na 20 rondjes wou die me wel even helpen. "JAAA AANSPOREN, AANSPOREN, AANSPOREN". Dus oké, en dan heel zachtjes en duidelijk aangeven en dan met je benen enzovoort (Wat een gekùt van die beesten dat het allene zo kan? Met Leslie of Amber ging het veel beter? Terwijl die bijna nooit gereden was ofzo?)

Toen uitèindelijk draf. Nou, zat weer dus de hele tijd achter Kyra (Paardje van Leane).. En kwam wèeeeer niet weg. Uiteindelijk kwam ik weg, gebeurde dat Kyra achter Lady kwam. Toen galop.. Ik kwam weg, ik reed op een 6 jarige ruime pony, met vet ontwikkelde achterhand uit Canada. En we mòesten maar blijven aandrijven; Harder, harder.

En bij élke pas voelde ik hem naar voren springen. 3 rondjes lang, dat was zo gaaf.
Toen weer draf, weer het zelfde gezeik.

We hebben 1x een volte gereden, waarbij Lady zo erg bij Kyra in de kont zat dat ik NIKS zelf kon doen, en 2x afwenden, waarbij ik alleen maar aan het f'cken was.

Echt, ik heb 5 jaar gereden, maar kan op déze 'beginnerpony's' (fokmerries) niet eens een rondje draven.

Nou, geweldig dus. Ik weet niet of dit is wat ik wil. Kijk, m'n 'droom' is al 9 jaar lang, dat ik wil springen. En hier gaan we ook afentoe springen en naar buiten, maar vòooooooooooordat ik die pony af kan wenden, zijn wel al 4 jaar verder joh.

Dus ik weet het niet. Waarom zijn deze pony's zo moeilijk? En ik en Leane moeten níet te dressuurgericht zitten. Nee, dan de houding maar slechter.

So I don't know. We mogen nog 4 weken gratis rijden/kijken. Dus dan 1 keer per week ofzo.
Ik zie wel. Opzich, lijkt het me wel leuk. Veel ervaring krijg je.. Maargosh. Ik vind het échte dressuur leuk. Wijken, volte's, van hand veranderen, miden galop..
En hier is het; DRIJVEN, DRIJVEN, rustig, streng, afwenden.
En dat kan ik niet. Daar ben ik té perfectionistisch voor. Dat zegt m'n oma ook "Jij bent gewoon extreem perfectionistisch".

ik snap het wel hoor, en het is al hellemaal moeilijk als je een perfectionistisch bent. mischien gaat het de volgende keer wel beter. wel moeilijk hellemaal als je het zo naar je zin had op je ouden manege, als het anders om was geweest had je het denk minder moeilijk mee gehad, maar dat is hellaas nu niet zo, maar Rebecca het ligt zeker niet aan jou!

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 11:09

k heb ook de hele nacht recht op in me bed gezeten , ik heb niet eens geslapen het is ingeslagen bij ons die knal met een flits en een hele harde knal die is bij ons in geslagen.
recht tegen over in een boom nog geen 2 meter van ons huis.
ik was vet bang. straks was de boom op ons huis gevallen

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 11:39

wij hebben, geen omweer gehad hoor vannacht, had alleen last van zo irritante mug.

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 11:40

bietjuhh schreef:
wij hebben, geen omweer gehad hoor vannacht, had alleen last van zo irritante mug.

Wij heel erg . ech ziek onweer. ik ws vet bang
haha ja ik ook ik haat die beesten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 11:52

Mwah, klinkt niet echt heel leuk Rebecca.. Maar ja, ik zou 't ook nog gewoon even aan kijken zeg maar. Lachen

Onweer? Bloos! Dat hebben wij niet gehad. Ik viel in slaap met de muziek van m'n telefoon aan, werd 2 uur daarna wakker. Dat ding was keiheet geworden man. Huilen van het lachen

Maarre, da's wel scary Annemijn Bloos!

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 11:53

ik heb gisteren lekker op smurf buiten gereden lekker galopje gedaan op gras eindje heerlijk gewoon beheerst galopje omdat we voor de eerste keer daar gingen galoperen voordat we keihard gaan en vallen ofz en daarna met Ferdie in de bak gereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 11:55

Aaah, lekker! Lovers
Was Ferdie ook lief?

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 12:00

Leeukk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 12:01

Ik ga zo lekker zwemmen Hyper!
Dat heb 'k de hele 'zomer' pas 1 keer gedaan en dat was.. Ff kijken.. 2 juli.

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 12:03

Leeeeeeeeuk Haha!! veel pelzieer heaa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 12:06

Dankje, dat zou wel lukken Haha! (Mits ik mijn bikini vinden kan Rolleyes )

Gets, ik voel me altijd zo dik in een bikini. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 12:10

Ik reed die les alleen met Leane Clown.
Maar kijk, straks als we in een les gaan, vinden die kinderen (Die daar al langer rijden en het wrs. ook beter kunnen.) het dan niet vervelend als ik me poownie niet eens af kan wenden, en dus de halve les bij hun in hun poownie z'n reet hang? Nagelbijten / Gniffelen

En ja, ik ben zò gewend aan de manege waar ik nu rijd, dat je toch weer zoiets wilt, maar zoiets vind je gewoon niet meer Clown!

Lekker Ruth! Ik heb.. de hele zomer nog niet gezwommen Verdrietig xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 12:11

Hitime schreef:
Dankje, dat zou wel lukken Haha! (Mits ik mijn bikini vinden kan Rolleyes )

Gets, ik voel me altijd zo dik in een bikini. Huilen van het lachen

Ik ook. Daarom zwem ik ook nooit met 'vrienden' ofzoiets Vork