Rebeccaa schreef:

Eng

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rebeccaa schreef:
xManon_ schreef:Green Day, Give me Novacaine kan ik de coupletten spelen.
Meteen de eerste dag al hehe. Die is echt simpel![]()
Paardje hoeft ook niet helemaal een Krack te zijn toch, dat is ook zo saai.
Ik ga mn nest opzoeken.
Hitime schreef:Het zou nuttig kúnnen zijn. Als je 'm een keer open slaat, doet wat er staat. Maar 'k weet 't niet. Want hij zit nog dicht.
Maar hoe was 't Rebecca??
Citaat:Oké, we kwamen dus aan.
Kregen we gelijk zadels e.d. en poetsen, dan opzadelen. Dus ik had ene pony met HEULE lange naam, maar gewoon Lady dus.
Dus ik opgezadeld, naar de bak. Eerst stap, nou, alleen maar gezeik over m'n houding, over het tempo enzovoort..
Toen wou ik afwenden (Ik was hèlemaal in paniek, pony wou niet weg.. En wát nou als die pony van Leane zou trappen?)
En na 20 rondjes, lukte het nog niet. Kei gefrustreerd, maar bleef rustig, en maar blijven proberen hé.
Na 20 rondjes wou die me wel even helpen. "JAAA AANSPOREN, AANSPOREN, AANSPOREN". Dus oké, en dan heel zachtjes en duidelijk aangeven en dan met je benen enzovoort (Wat een gekùt van die beesten dat het allene zo kan? Met Leslie of Amber ging het veel beter? Terwijl die bijna nooit gereden was ofzo?)
Toen uitèindelijk draf. Nou, zat weer dus de hele tijd achter Kyra (Paardje van Leane).. En kwam wèeeeer niet weg. Uiteindelijk kwam ik weg, gebeurde dat Kyra achter Lady kwam. Toen galop.. Ik kwam weg, ik reed op een 6 jarige ruime pony, met vet ontwikkelde achterhand uit Canada. En we mòesten maar blijven aandrijven; Harder, harder.
En bij élke pas voelde ik hem naar voren springen. 3 rondjes lang, dat was zo gaaf.
Toen weer draf, weer het zelfde gezeik.
We hebben 1x een volte gereden, waarbij Lady zo erg bij Kyra in de kont zat dat ik NIKS zelf kon doen, en 2x afwenden, waarbij ik alleen maar aan het f'cken was.
Echt, ik heb 5 jaar gereden, maar kan op déze 'beginnerpony's' (fokmerries) niet eens een rondje draven.
Nou, geweldig dus. Ik weet niet of dit is wat ik wil. Kijk, m'n 'droom' is al 9 jaar lang, dat ik wil springen. En hier gaan we ook afentoe springen en naar buiten, maar vòooooooooooordat ik die pony af kan wenden, zijn wel al 4 jaar verder joh.
Dus ik weet het niet. Waarom zijn deze pony's zo moeilijk? En ik en Leane moeten níet te dressuurgericht zitten. Nee, dan de houding maar slechter.
So I don't know. We mogen nog 4 weken gratis rijden/kijken. Dus dan 1 keer per week ofzo.
Ik zie wel. Opzich, lijkt het me wel leuk. Veel ervaring krijg je.. Maargosh. Ik vind het échte dressuur leuk. Wijken, volte's, van hand veranderen, miden galop..
En hier is het; DRIJVEN, DRIJVEN, rustig, streng, afwenden.
En dat kan ik niet. Daar ben ik té perfectionistisch voor. Dat zegt m'n oma ook "Jij bent gewoon extreem perfectionistisch".
bietjuhh schreef:wij hebben, geen omweer gehad hoor vannacht, had alleen last van zo irritante mug.
Hitime schreef:Dankje, dat zou wel lukken(Mits ik mijn bikini vinden kan
)
Gets, ik voel me altijd zo dik in een bikini.