[HK] Welshpraat 4 !! We gaan nonstop verder !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_likepink_

Re: [HK] Welshpraat 4 !! We gaan nonstop verder !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:06

jaaa Robbin!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:07

labadjena!

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:07

Hoolyshít Nagelbijten / Gniffelen
sorry, ik heb zo;on tv programma gezien,
met zo'n weiffie uit Litouwen,
echt zwaaaaaaaaar dom Nagelbijten / Gniffelen

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:08

In mijn klas zit een Pools meisje..

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:08

_Laura schreef:
LietJ_RobJ schreef:
Grrrr! Boos!
Ik haat bokt Boos!
Ik kan nog steeds niet naar mijn eigen berichten ....

ZIE FZ!

wat is dat Nagelbijten / Gniffelen

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:09

Forumzaken hier op bokt.

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:10

waar staat dat Nagelbijten / Gniffelen

_likepink_

polen is echt heeel anders dan litouwen mensen daar zijn best aardig hoor Ja paard in litouws ia arklies

LietJ_RobJ

Big girls don't cry Lovers Muziek!

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:11

hihi Tong uitsteken er zitten wel maar allochtonen in mijn klas.. I don't care..

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:11

maar moet nu echt verder met dat verhaal anders kom ik ook nergens Huilen van het lachen

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:13

hihi Huilen van het lachen

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:16

Ik ga morgen lekker weer naar mijn nieuwe-verzorg-welshjeee Haha!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:21

weer een nieuw stuk Lachen weet niet precies waar ik was gebleven maar goed Clown

Stampend ging ze naar de stallen.’’Hoi Ruth!’’.Een niet zo’n blije stem had Ruth eerder een beetje droevig.Amber wou weten wat er aan de hand was,maar dat heeft ze beter maar niet gedaan..Wie weet heeft ze hetzelfde probleem,Amber wist wel dat ze het al niet super heeft.’’Ruth zullen we een stukje gaan rijden?dan kan je op Zazou?’’.Ruth vond het een goed idee,de meiden waren al snel begonnen met opzadelen paarden voeren en poetsen.’’Daar gaan we dan’’.stapvoets liepen ze het terrein verder.En weer langs die bomen.En dan toch weer die nare gedachtes….’’Amber zullen we zometeen daar bij het watre gaan scheuren?.Daar heb ik echt zin in.’’.Amber vond het een goed idee,de meiden gingen over in draf en kwamen Laura Fleur Winnie en Zatoska tegen.’’Laura en Winnie gaan jullie met ons mee?.We gaan ook bij het water scheuren!.’’..’’Oké afgesproken!’’.Ze gingen in draf erheen.’’Oké klaar voor de start af!!’’.En daar gingen ze,Laura lag aan kop.Maar al gauw maakte Zatoska daar verandering in.Op het laatste stukje in het water nam Ruth de leiding,en finishte als eerste aan de overkant.’’JIPPIE gewonnen!!!’.Iedereen baalde wel een beetje maar Ruth natuurlijk niet!.Stapvoets maakten ze hun ritje af.’’Zo weer thuis,komen jullie bij mij nog thee drinken?’’.Al meteen werd er ja gezegd,ze zadelde hun paarden af en gingen naar binnen.’’Hoi mevrouw Jacobs!’’.Barbara wist niet wat haar overkwam,vier meiden in haar kleine huisje voor thee,ze vond het best een grappig idee,maar zette gauw al kopjes neer.’’Meloen thee of fruitthee?’’.Ze gingen allemaal voor meloenthee.’’Hmmm lekker!.Dankjewel!’’. En ze gingen naar stal,hè ollie!.Het veulen begon te hinniken.Zo luid dat ie bijna een schorre stem kreeg,hij verschool zich meteen bij zijn mamie.En ging melk drinken.’’Het is ook een snoepje hè Amber!?’’.

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:22

leuk een verhaal Lachen ben alleen te lui om te lezen Clown

_likepink_

haha Clown in de nieuwe opening komt ie warscheinlijk te staan *LOL*

Anoniem

Tuurlijk win ik *LOL*
Hip verhaal!

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:26

Clown waarmee winnen Tong uitsteken

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:27

goed dit is hoofdstuk 1 nu ben ik bezig met hoofdstuk twee.
Hoofdstuk 1

Amber moest weer met Tico wandelen.’’Balen!alweer met die hond wandelen’’.Boos liep ze weer veder.Alweer die bomen die haar aan staren.Ze dacht weer aan vroeger,voordat het ongeluk was gebeurt met haar vader.Wouter was springkampioen en won alles wat er te winnen was.tot die keer,die keer die ze nooit meer vergat..Haar vader stuurde Guldens Hoefs Amadeus op hindernis 4..Het gebeurde allemaal zo snel,Amadeus raakte zijn controle kwijt en weigerde voor de waterbak.Zo’n linke sprong had Wouter nooit moeten wagen…Amadeus weigerde en Wouter lag in de waterbak met twee balken op z’n hoofd.Dat was al erg.Maar toen Amadeus schrok galoppeerde hij over Wouter,hij was bewusteloos.En ging naar het Sophia ziekenhuis in Zwolle..En toen hoorde ze het,haar vader had ernstige botbreuken en was in diepe schok.Uren lang zat Amber daar te wachten op haar vader.De verpleegster liep de deur uit en zij neem maar afscheid van je vader het is echt heel erg..Maar hij is,,hij is er niet meer.Tranen liepen uit Ambers ogen.’’zo verdrietig heb ik me nog nooooit gevoelt Tico’’.De hond blafte.Net alsof het wou zeggen maak je geen zorgen.Maar met een verdrietige blik liep ze verder.’’Eindelijk thuis!’’.Haar moeder kwam aan stormen en zij.’’Gelukkig je bent er!Zenya heeft haar veulen gekregen!’’.Amber rende meteen naar stal.’’O een hengst veulentje!ik noem je Ollie!’’.Haar vriendinnen Fieke Robin Iris en laura kwamen ook al snel.’’Ahh wat een poepie’’.Zij Robin.Daar kwam Marije net aanrijden met Wisky.’’Hoi!Ik hoorde van je moeder dat je een veulen hebt gekregen!Wat leuk!’’.Zij Marije met een leuk melodietje.Amber was helemaal opgewonden.Ze wist niet wat haar overkwam.Na dat ongeluk dacht ze dat ze nooit meer blij zou gaan worden,haar moeder Barbara zij altijd.’Ach kindje maak je maar geen zorgen de wereld draait door’.Alleen blijer werd Amber er niet van,haar kamer lag vol met liters water,nou net dat ze dacht dat ze erg gelukkig zouden worden…Maar het liep af op een horror film.Wat zegt ze?!.Een nachtmerrie!.Jankend liep ze naar haar kamer,niemand merkte het gelukkig niet.Ze plofte haarzelf op de bank en dacht na over de tijd van haar vader,toen ie nog leefde.Al gauw sliep ze,’’PAPA PAPA’’ klonk er uit de tribunes,maar het was te laat Wouter stuurde het paard in volle snelheid op waterbak af.Op dat moment juichte een toeschouwer,zo hard dat het paard schrok en weigerde,Wouter viel van het rug van het paard,’’Wakker worden Amber!.Ruth is er!’’.Barbara liep zuchtend weer de trap af.’’Ruth?huh?’’.Amber dacht na,Hè ik had een nachtmerrie…En ojaahh dat veulen moet ik ook nog voeren,zuchtend ging ze naar beneden.’’Eerst ga je zelf eten dametje!.En Ruth staat ook buiten op je te wachten!.Dus wel snel zijn hè?!’’.Ach moeder die snappen er ook nooit wat van,elke keer is het hetzelfde..Ze snapt ook niet eens in wat voor situatie ze is!.’’Bah je hebt smeerkaas op m’n brood gesmeerd!.Dat is toch dikke drab dat je erop smeert!.Laat maar ik eet wel wat wortels!’’.Stampend ging ze naar de stallen.’’Hoi Ruth!’’.Een niet zo’n blije stem had Ruth eerder een beetje droevig.Amber wou weten wat er aan de hand was,maar dat heeft ze beter maar niet gedaan..Wie weet heeft ze hetzelfde probleem,Amber wist wel dat ze het al niet super heeft.’’Ruth zullen we een stukje gaan rijden?dan kan je op Zazou?’’.Ruth vond het een goed idee,de meiden waren al snel begonnen met opzadelen paarden voeren en poetsen.’’Daar gaan we dan’’.stapvoets liepen ze het terrein verder.En weer langs die bomen.En dan toch weer die nare gedachtes….’’Amber zullen we zometeen daar bij het watre gaan scheuren?.Daar heb ik echt zin in.’’.Amber vond het een goed idee,de meiden gingen over in draf en kwamen Laura Fleur Winnie en Zatoska tegen.’’Laura en Winnie gaan jullie met ons mee?.We gaan ook bij het water scheuren!.’’..’’Oké afgesproken!’’.Ze gingen in draf erheen.’’Oké klaar voor de start af!!’’.En daar gingen ze,Laura lag aan kop.Maar al gauw maakte Zatoska daar verandering in.Op het laatste stukje in het water nam Ruth de leiding,en finishte als eerste aan de overkant.’’JIPPIE gewonnen!!!’.Iedereen baalde wel een beetje maar Ruth natuurlijk niet!.Stapvoets maakten ze hun ritje af.’’Zo weer thuis,komen jullie bij mij nog thee drinken?’’.Al meteen werd er ja gezegd,ze zadelde hun paarden af en gingen naar binnen.’’Hoi mevrouw Jacobs!’’.Barbara wist niet wat haar overkwam,vier meiden in haar kleine huisje voor thee,ze vond het best een grappig idee,maar zette gauw al kopjes neer.’’Meloen thee of fruitthee?’’.Ze gingen allemaal voor meloenthee.’’Hmmm lekker!.Dankjewel!’’. En ze gingen naar stal,hè ollie!.Het veulen begon te hinniken.Zo luid dat ie bijna een schorre stem kreeg,hij verschool zich meteen bij zijn mamie.En ging melk drinken.’’Het is ook een snoepje hè Amber!?’’.Iedereen was nog verbaasd geworden dat Amber nu echt weer de oude is.

ik denk dat ik de titel:Het mysterie van de welshpraters.noem

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:28

lol! Vork

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:28

Fleur_Laura schreef:
Clown waarmee winnen Tong uitsteken

de race Tong uitsteken

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:29

Fleur_Laura schreef:
lol! Vork

jij komt er ook in voor Vork met fleur Haha!

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:29

Hip verhaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:30

Döh *LOL*