Volgende week lekker een kort weekje, vrijdag vrij!

Yorick ondanks dat je dan alleen bent, wordt het toch wel gezellig, jij vermaakt je toch wel.

En daarnaast is de jury al sinds woensdag in het land. Super leuke vrouw!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Nee, maar als collega's gisteren avond beslissen dat ze vandaag vrij nemen, dan houdt het op. Een voordeel wordt vandaag zelf 5 uur. en dan weekend.
Volgende week lekker een kort weekje, vrijdag vrij!![]()
Yorick ondanks dat je dan alleen bent, wordt het toch wel gezellig, jij vermaakt je toch wel.![]()
yorick schreef:PeeWij schreef:Nee, maar als collega's gisteren avond beslissen dat ze vandaag vrij nemen, dan houdt het op. Een voordeel wordt vandaag zelf 5 uur. en dan weekend.
Volgende week lekker een kort weekje, vrijdag vrij!![]()
Yorick ondanks dat je dan alleen bent, wordt het toch wel gezellig, jij vermaakt je toch wel.![]()
Ik vermaak me idd wel.Altijd eigenlijk wel.
Citaat:@ Madrieka als je keer wil rijden mag je het wel bij mij doen hoor heb een erg lieve welsh cob merrie
madrieka schreef:@keresaCitaat:@ Madrieka als je keer wil rijden mag je het wel bij mij doen hoor heb een erg lieve welsh cob merrie
waar woon jij dan?
oja goedesmorgens iedereen...
madrieka schreef:@keresaCitaat:@ Madrieka als je keer wil rijden mag je het wel bij mij doen hoor heb een erg lieve welsh cob merrie
waar woon jij dan?Omgeving Werkendam
PeeWij schreef:madrieka schreef:waar woon jij dan?Omgeving Werkendam
Goede morgen!
PeeWij schreef:Ben nog aan het rond vragen voor je, maar is niet makkelijk!
madrieka schreef:PeeWij schreef:Ben nog aan het rond vragen voor je, maar is niet makkelijk!
Haha oja ik ben niet zo heel groot 1.58m ....maar ik heb geduld
regientje schreef:madrieka schreef:Haha oja ik ben niet zo heel groot 1.58m ....maar ik heb geduld
Wezep ook te ver???
PeeWij schreef:1.58 dan kan je ook op je A-tje gaan zitten. Geen enkel probleem!
madrieka schreef:regientje schreef:Wezep ook te ver???
Waar ligt dat ook al weer ongeveer?
madrieka schreef:PeeWij schreef:1.58 dan kan je ook op je A-tje gaan zitten. Geen enkel probleem!
echt? heb jij niet een lieverd d'r bij?
PeeWij schreef:madrieka schreef:Waar ligt dat ook al weer ongeveer?
ongeveer 130 kilomter, richting Zwolle. Te ver helaas
PeeWij schreef:madrieka schreef:echt? heb jij niet een lieverd d'r bij?
Ons schatje, de palomino, heeft een goud velletje, maar not for sale!