Net naar confessions of a shopaholic geweest. Om kwart voer 12 ging ik weg en om half 6 was ik thuis. De film duurde 100 minuten en begon om 2 uur. De rest van de tijd hebben we gewoon gebruikt om er te komen. Hoe zielig.
Haha tis maar goed dat je jezelf verbetert Ruth! Dat boek moesten een aantal mensen vorig jaar lezen voor engels. (Maar ik moest een stom boek over joden lezen?)
Pfoew, ik ben nog steeds verliefd op degene die nu een ander heeft en ik die nu zou kunnen hebben maar door mijn eigen domme schuld heb afgewezen terwijl ik gewoon melig was en niet eens doorhad da tik 'm afwees.
Er kan zo iemand bij me komen morgen weetjewel, een super goede vriend die ik heb leren kennen van 't meeten maar ze mag toch neit hier komen omdat me moeder dat niet wil.
En zij is gewoon 1 van de weinige waarbij ik alles kwijt kan.
Carolienn_
Geplaatst: 14-03-09 20:53
Bedoel je Shannen Rebec? echt naar voor je.. maar we zijn er voor altijd he!
Noor; Nette punten!
oooh oooh ik heb nieuwe rijlaarzen en wel leeeeren mocht eerst helemaal geen leren maar paste echt geen andere en deze zijn perfectt
Onee Taan als dat echt zo is he met Gossip Girl en 90210 dat overleef ik echt niet
noellee
Geplaatst: 14-03-09 20:54
Rebecca ook geen mogelijkheid om te bellen? maar das natuurlijk wel anders.. weet eigelijk niet zo goed wat ik moet zeggen, vind 't ontzettend erg voor je, en je naasten natuurlijk..
Vanny_
Geplaatst: 14-03-09 20:55
goed van je wedstrijd Noraly!
Confessions of a shopaholic wil ik ook zien! En ook Marley & me. Ik heb al die shopaholic boeken ook gelezen echt heel leuk.