[HK] Welshpraat 4 !! We gaan nonstop verder !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LietJ_RobJ

Re: [HK] Welshpraat 4 !! We gaan nonstop verder !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:40

_Laura schreef:
Ik heb geen foto's ingestuurd.

dan motte dat doen Huilen van het lachen

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:41

neuh Huilen van het lachen Heb geen foto's van mezelf, en kga niet kiezen uit 9 favo paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:41

Essssss schreef:
Zazoe schreef:
Esssss; JAAA Haha!
Ik doe het met nog 2 andere meisjes hoor! Er zijn er 5 van hengst ofzo, en de rest allemaal merries met hun veulens. Die veulens zijn allemaal Shetlander en half American Shetland. Ze fokten eerst 'gewoon' Shetlanders, en nu American Shetland. En 't leuke is.. Ze mennen ermee Lovers

Beetje laat maar aach wat lief Lovers . Succes met al die 37 shetjes Nagelbijten / Gniffelen !

Dat was echt super schattig, ik ging vandaag bij de kudde kijken, lopen ongeveer 10/20 veulens rond.. Dus ik ga daar in het midden zitten, en maar wachten. En ja hoor, heb ik daar 6 shetjes om me heen, ik ingebouwd.. Over snuffelen, aan m'n trui trekken.. Huilen van het lachen Ik laat er wel een x een foto van maken. Er zitten ook hele aparte kleuren tussen, roan, palomino, sabino, bont, zwart, vos, zweetvos, soort grijs, maar toch anders. Echt heel leuk! Haha!

http://img212.imageshack.us/img212/6618 ... eraij8.jpg
Dat zijn die welshjes Lovers

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:44

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:46

Zazoe schreef:
Essssss schreef:
Beetje laat maar aach wat lief Lovers . Succes met al die 37 shetjes Nagelbijten / Gniffelen !

Dat was echt super schattig, ik ging vandaag bij de kudde kijken, lopen ongeveer 10/20 veulens rond.. Dus ik ga daar in het midden zitten, en maar wachten. En ja hoor, heb ik daar 6 shetjes om me heen, ik ingebouwd.. Over snuffelen, aan m'n trui trekken.. :') Ik laat er wel een x een foto van maken. Er zitten ook hele aparte kleuren tussen, roan, palomino, sabino, bont, zwart, vos, zweetvos, soort grijs, maar toch anders. Echt heel leuk! Haha!

Goh komt me bekend voor Clown

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:46

Vanny_ schreef:
Haallooo Lovers.

Esmée gefeliciteerd met Fuego! Trouwens ik zou echt ff aan iemand vertellen dat je d'r mee zit dat je daar geen ene fck verstaat, je verstaat die leraren enzo niet, daarom krijg je geen zin om naar school te gaan en denk ook dat je cijfers enzo er onder gaan lijden. Bedoel er moet toch iets gebeuren dat jij die mensen gaat verstaan of dat er bv. een Engels iemand komt die met je kan praten. Maar jij kreeg toch gewoon Spaanse les omdat je daar naartoe verhuisde ? Snap wel dat dat niet zo snel gaat natuurlijk maar toch.

WiskyBokjes schreef:
iedereen stuur een hoofdfoto van jezelf, anders kom je niet in nieuw topic!

Maaaar Marije Bloos! ik heb geen foto's van mezelf op de comp. staan nadat m'n comp. tijdje terug was vernieuwd zeg maar en toen zijn alle bestanden enz. gewist. En webcam is niet aangesloten en dat kan ik zelf niet want dees doet heel raar als ik hem wil aansluiten :S. Maar kheb toch ook een hoofdfoto van m'n ponys gestuurd das ook wel goed toch?

Nog even laatste berichtje voordat ik naar Fuefootje ga: Ja ik heb vriendinnen op die school zitten, en Nederlandse meisje waarmee ik het heel goed kan vinden, die zit in de 4de, en 2 Engelse meisjes, een 2ling die zitten ook in de 2de net als mij, maar daar zit ik niet bij in de klas Verdrietig , en nog een paar Engelse die ik ken. Voor de rest kan ik woorden Spaans, maar moet je voorstellen dat je daar zit en een Spaanse docent zo snel Spaans praat met woorden die je echt niet kent, en je kan niet eens in het Spaans vragen wat? Jawel dat is Qué, of No etiende, maar dan sta je voor banketstaaf voor heel de klas want dan gaat ze het in het Spaans uitleggen.. Wat je weer niet snapt. Als je wilt of ze het in het Engels kan zeg je: Hablo Inglés, maar dat kunnen Spanjaarden niet. Maar een heel klein beetje, en dan sta je weer voor banketstaaf.. Ik weet 't het ligt ook aan mezelf, ik ben nooit gepest ofzo, maar ik heb weinig zelfvertrouwen als het er aan ligt als ik niemand in mijn klas ken en ook de taal niet spreek.. Ja.. meesteal blijf je het eerste jaar als buitenlander op die school zitten omdat je nieuw bent en geen Spaans kan, ik wil dus heel hard mijn best gaan doen, maar ik kan het nu al niet meer aan. Een vriendin heeft me net geholpen, die Nederlander op mijn school.. Dus ben alweer wat positiever. Ik heb ook een Spaanse curcus gevolgt. Eerst in Nl door een Spanjaard die gebroken Nederlands sprak, waardoor ik het moelijk kon verstaan ( Was met de hele fam. ) en we stopte daarmee, en daarna een thuis curcus. Maar zo'n curcus ik heel moelijk, en je moet doorzettingsvermogen hebben wil je dat helemaal afhebben! En tja, ik zat net in een examenweek, dus ik kon niet alles doorelkaar halen.. In de vakantie heb ik er wat aan gedaan, maar niet genoeg. Deels eigen schuld dus.. In het weekend ga ik samen met m'n Nederlandse vriendin veel Spaans oeffenen, en echt ik hoop dat het Maandag dan beter gaat..

Heel verhaal! Even de serieuze kant van Esmee Nerd . Even doen wat ik net zei, dan ben ik er nog heel ff denk ik Lovers
Laatst bijgewerkt door Eskimo op 14-09-07 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:48

Citaat:

Dat was echt super schattig, ik ging vandaag bij de kudde kijken, lopen ongeveer 10/20 veulens rond.. Dus ik ga daar in het midden zitten, en maar wachten. En ja hoor, heb ik daar 6 shetjes om me heen, ik ingebouwd.. Over snuffelen, aan m'n trui trekken.. Huilen van het lachen Ik laat er wel een x een foto van maken. Er zitten ook hele aparte kleuren tussen, roan, palomino, sabino, bont, zwart, vos, zweetvos, soort grijs, maar toch anders. Echt heel leuk! Haha!

http://img212.imageshack.us/img212/6618 ... eraij8.jpg
Dat zijn die welshjes Lovers[/quote]

Suuuuuuper schattig zo te horen! Haha! Lovers

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:49

Die filmpje ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:51

Welk filmpje? Haha!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:51

bren weg doeg Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:53

Doeg Lovers

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:54

haha vind ik ook Huilen van het lachen maar weet je wat ik raar vind?ik ben gewoon niet helemaal nederlands.. Huilen van het lachen welk land denken jullie nog meer?van mijn moederskant trouwens Knipoog

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:54

doei Knipoog

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:56

Eumm, Toerkietoerkie land Huilen van het lachen

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:58

Clown ehm Tong uitsteken Spanje Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:58

Huilen van het lachen
Ik
Verveel
moi.
:'(

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:00

Dat kloooteinternet doet dom & ik wil dat zoekfunctie weer normaal gaat doen.

Maaar ik heb zó'n super dag gehad vandaag Lovers.
Tot 11:00 naar school, omdat vandaag iemand van stal ging trouwen en er zou een optocht door het dorp gereden worden met 18 paarden, en een kar met 2-span shetjes. Ik ging meerijden op Bandit. Om 13:00 samen met eigenares van Vanity naar stal gefietst want zij ging ook meerijden.
Was drukdrukdruk op stal. Gister gelukkig al Bandit's staart gewassen dus vandaag hoefde ik alleen te vlechten, poetsen & z'n benen te wassen. Iedereen moest met witte rijbroek, jasje enzo en wit sjabrak dus zag er heel leuk uit.

Ong. 15:00 vertrokken we richting het dorp 2 aan 2 zeg maar. De makste paarden reden voorop voor de kar met shetjes, daarna de kar dus en daarachter de rest (waar ik ook bij hoorde). Kar was helemaal versierd met bloemen enzo echt super leuk Lachen.
We moesten de bruid & bruidegom bij het stadhuis ophalen, route door het dorp rijden en ze weer afzetten bij het stadhuis (ze gingen op de kar). Was ong. 1,5 uur. Ik dacht dat Ban super druk zou zijn maar hij was samen met de pony die naast mij reed denk de braafste van de achterste rij Haha!. Tussendoor ook soms een drafje gedaan. Een paard voor mij ging in draf heel gek doen dus dacht eerst dat Ban mee zou doen maar gelukkig niet.
Was echt super leuk, allemaal mensen bleven stil staan om te kijken, mensen in huizen uit het raam enzo. 2 Andere mensen van stal gingen op de fiets om verkeer tegen te houden en kijken of alles goed bleef gaan, en 2 anderen gingen met een busje met een soort container erin mee om mest te scheppen Clown.
Toen we weer op stal waren hebben we in de bak nog een paar foto's & groepsfoto gemaakt dus hoop dat ik die ook nog kan regelen dan laat ik die zeker zien Haha!.

LietJ_RobJ

Grrrr! Boos!
Ik haat bokt Boos!
Ik kan nog steeds niet naar mijn eigen berichten ....

_likepink_

nee ik geef jullie een hint het begint met een l en het is een hele andere kant op dan spanje Huilen van het lachen

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:01

Italie Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:02

Vanny_; Gaaaaaaaaaaaf Haha!

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:03

LietJ_RobJ schreef:
Grrrr! Boos!
Ik haat bokt Boos!
Ik kan nog steeds niet naar mijn eigen berichten ....

ZIE FZ!

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:04

Was dat Nagelbijten / Gniffelen

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:05

geen italie een l geen i Knipoog met hoofdletter krijg je de L

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 20:05

Litouwen Huilen van het lachen