_Laura schreef:Ik heb geen foto's ingestuurd.
dan motte dat doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Laura schreef:Ik heb geen foto's ingestuurd.
Heb geen foto's van mezelf, en kga niet kiezen uit 9 favo paarden. Essssss schreef:Zazoe schreef:Esssss; JAAA
Ik doe het met nog 2 andere meisjes hoor! Er zijn er 5 van hengst ofzo, en de rest allemaal merries met hun veulens. Die veulens zijn allemaal Shetlander en half American Shetland. Ze fokten eerst 'gewoon' Shetlanders, en nu American Shetland. En 't leuke is.. Ze mennen ermee
Beetje laat maar aach wat lief. Succes met al die 37 shetjes
!
Ik laat er wel een x een foto van maken. Er zitten ook hele aparte kleuren tussen, roan, palomino, sabino, bont, zwart, vos, zweetvos, soort grijs, maar toch anders. Echt heel leuk! 

Zazoe schreef:Essssss schreef:Beetje laat maar aach wat lief. Succes met al die 37 shetjes
!
Dat was echt super schattig, ik ging vandaag bij de kudde kijken, lopen ongeveer 10/20 veulens rond.. Dus ik ga daar in het midden zitten, en maar wachten. En ja hoor, heb ik daar 6 shetjes om me heen, ik ingebouwd.. Over snuffelen, aan m'n trui trekken.. :') Ik laat er wel een x een foto van maken. Er zitten ook hele aparte kleuren tussen, roan, palomino, sabino, bont, zwart, vos, zweetvos, soort grijs, maar toch anders. Echt heel leuk!
Vanny_ schreef:Haallooo.
Esmée gefeliciteerd met Fuego! Trouwens ik zou echt ff aan iemand vertellen dat je d'r mee zit dat je daar geen ene fck verstaat, je verstaat die leraren enzo niet, daarom krijg je geen zin om naar school te gaan en denk ook dat je cijfers enzo er onder gaan lijden. Bedoel er moet toch iets gebeuren dat jij die mensen gaat verstaan of dat er bv. een Engels iemand komt die met je kan praten. Maar jij kreeg toch gewoon Spaanse les omdat je daar naartoe verhuisde ? Snap wel dat dat niet zo snel gaat natuurlijk maar toch.WiskyBokjes schreef:iedereen stuur een hoofdfoto van jezelf, anders kom je niet in nieuw topic!
Maaaar Marijeik heb geen foto's van mezelf op de comp. staan nadat m'n comp. tijdje terug was vernieuwd zeg maar en toen zijn alle bestanden enz. gewist. En webcam is niet aangesloten en dat kan ik zelf niet want dees doet heel raar als ik hem wil aansluiten :S. Maar kheb toch ook een hoofdfoto van m'n ponys gestuurd das ook wel goed toch?
, en nog een paar Engelse die ik ken. Voor de rest kan ik woorden Spaans, maar moet je voorstellen dat je daar zit en een Spaanse docent zo snel Spaans praat met woorden die je echt niet kent, en je kan niet eens in het Spaans vragen wat? Jawel dat is Qué, of No etiende, maar dan sta je voor banketstaaf voor heel de klas want dan gaat ze het in het Spaans uitleggen.. Wat je weer niet snapt. Als je wilt of ze het in het Engels kan zeg je: Hablo Inglés, maar dat kunnen Spanjaarden niet. Maar een heel klein beetje, en dan sta je weer voor banketstaaf.. Ik weet 't het ligt ook aan mezelf, ik ben nooit gepest ofzo, maar ik heb weinig zelfvertrouwen als het er aan ligt als ik niemand in mijn klas ken en ook de taal niet spreek.. Ja.. meesteal blijf je het eerste jaar als buitenlander op die school zitten omdat je nieuw bent en geen Spaans kan, ik wil dus heel hard mijn best gaan doen, maar ik kan het nu al niet meer aan. Een vriendin heeft me net geholpen, die Nederlander op mijn school.. Dus ben alweer wat positiever. Ik heb ook een Spaanse curcus gevolgt. Eerst in Nl door een Spanjaard die gebroken Nederlands sprak, waardoor ik het moelijk kon verstaan ( Was met de hele fam. ) en we stopte daarmee, en daarna een thuis curcus. Maar zo'n curcus ik heel moelijk, en je moet doorzettingsvermogen hebben wil je dat helemaal afhebben! En tja, ik zat net in een examenweek, dus ik kon niet alles doorelkaar halen.. In de vakantie heb ik er wat aan gedaan, maar niet genoeg. Deels eigen schuld dus.. In het weekend ga ik samen met m'n Nederlandse vriendin veel Spaans oeffenen, en echt ik hoop dat het Maandag dan beter gaat..
. Even doen wat ik net zei, dan ben ik er nog heel ff denk ik
Citaat:Beetje laat maar aach wat lief. Succes met al die 37 shetjes
!
Ik laat er wel een x een foto van maken. Er zitten ook hele aparte kleuren tussen, roan, palomino, sabino, bont, zwart, vos, zweetvos, soort grijs, maar toch anders. Echt heel leuk! 
[/quote]
maar weet je wat ik raar vind?ik ben gewoon niet helemaal nederlands..
welk land denken jullie nog meer?van mijn moederskant trouwens

.
.
. Tussendoor ook soms een drafje gedaan. Een paard voor mij ging in draf heel gek doen dus dacht eerst dat Ban mee zou doen maar gelukkig niet.
.
. 

LietJ_RobJ schreef:Grrrr!
Ik haat bokt
Ik kan nog steeds niet naar mijn eigen berichten ....
met hoofdletter krijg je de L