_Laura schreef:Ik heb geen foto's ingestuurd.
dan motte dat doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Laura schreef:Ik heb geen foto's ingestuurd.
Essssss schreef:Zazoe schreef:Esssss; JAAA
Ik doe het met nog 2 andere meisjes hoor! Er zijn er 5 van hengst ofzo, en de rest allemaal merries met hun veulens. Die veulens zijn allemaal Shetlander en half American Shetland. Ze fokten eerst 'gewoon' Shetlanders, en nu American Shetland. En 't leuke is.. Ze mennen ermee
Beetje laat maar aach wat lief. Succes met al die 37 shetjes
!
Zazoe schreef:Essssss schreef:Beetje laat maar aach wat lief. Succes met al die 37 shetjes
!
Dat was echt super schattig, ik ging vandaag bij de kudde kijken, lopen ongeveer 10/20 veulens rond.. Dus ik ga daar in het midden zitten, en maar wachten. En ja hoor, heb ik daar 6 shetjes om me heen, ik ingebouwd.. Over snuffelen, aan m'n trui trekken.. :') Ik laat er wel een x een foto van maken. Er zitten ook hele aparte kleuren tussen, roan, palomino, sabino, bont, zwart, vos, zweetvos, soort grijs, maar toch anders. Echt heel leuk!
Vanny_ schreef:Haallooo.
Esmée gefeliciteerd met Fuego! Trouwens ik zou echt ff aan iemand vertellen dat je d'r mee zit dat je daar geen ene fck verstaat, je verstaat die leraren enzo niet, daarom krijg je geen zin om naar school te gaan en denk ook dat je cijfers enzo er onder gaan lijden. Bedoel er moet toch iets gebeuren dat jij die mensen gaat verstaan of dat er bv. een Engels iemand komt die met je kan praten. Maar jij kreeg toch gewoon Spaanse les omdat je daar naartoe verhuisde ? Snap wel dat dat niet zo snel gaat natuurlijk maar toch.WiskyBokjes schreef:iedereen stuur een hoofdfoto van jezelf, anders kom je niet in nieuw topic!
Maaaar Marijeik heb geen foto's van mezelf op de comp. staan nadat m'n comp. tijdje terug was vernieuwd zeg maar en toen zijn alle bestanden enz. gewist. En webcam is niet aangesloten en dat kan ik zelf niet want dees doet heel raar als ik hem wil aansluiten :S. Maar kheb toch ook een hoofdfoto van m'n ponys gestuurd das ook wel goed toch?
Citaat:Beetje laat maar aach wat lief. Succes met al die 37 shetjes
!
LietJ_RobJ schreef:Grrrr!
Ik haat bokt
Ik kan nog steeds niet naar mijn eigen berichten ....