Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Goede morgen allemaal! De dagploeg is gearriveerd, dus we zullen vandaag weer eens gaan knallen!
regientje schreef:Goedemorgen! helaas ga ik niet na breukelen, had me wel weer mooi geleken maja er moet gewerkt worden zaterdag
PeeWij schreef:Helaas ik ga morgen ook niet naar Breukelen. Altijd het zelfde met het weekend van de 11de. Zitten we helemaal vol!
yorick schreef:regientje schreef:Goedemorgen! helaas ga ik niet na breukelen, had me wel weer mooi geleken maja er moet gewerkt worden zaterdag
Jammer........
Had ik eindelijk eens kunnen zien wie je bent.
vanda's schreef:Goedemorgen!!!
vanda's schreef:Druk aan het werk Yorick?
vanda's schreef:Druk aan het werk Yorick?
regientje schreef:vanda's schreef:Druk aan het werk Yorick?
hihi yorick druk?? btje op bokt enzolijkt me dus niet
vanda's schreef:Daar kun je heel druk mee zijn hoor
regientje schreef:hej ma yorick je werkt toch bij een bouwmarkt?? welke? ik namelijk ook maar heb egt geen tijd om andere dingen te doen
yorick schreef:regientje schreef:hej ma yorick je werkt toch bij een bouwmarkt?? welke? ik namelijk ook maar heb egt geen tijd om andere dingen te doen
Fixet,maar jij bent aangenomen voor het werk waarschijnlijk,ik niet.hahaha
PeeWij schreef:Ik heb het wel ongelooflijk druk vandaag, zit alleen,dus niet te veel ouwe betten anders kan ik het niet volgen.
Yorick er gaat toch wel iemand naar Breukelen.JIJ
yorick schreef:PeeWij schreef:Ik heb het wel ongelooflijk druk vandaag, zit alleen,dus niet te veel ouwe betten anders kan ik het niet volgen.
Yorick er gaat toch wel iemand naar Breukelen.JIJ
Ja erg gezellig,ik alleen tot nu toe.