Rebecca, ah dahm, wat erg voor je (en voor je moeder ook trouwens +familie).
Hopen dat 't beter wordt & sterkte!
Heb gister geshopt & vandaag ga ik weer even jurkjes, schoenen, bikini's & zonnebrillen bekijken. love it
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat gaan jullie eigenlijks doen in de zomervakantie, thuis blijven, of op vakantie?

Doei. LYSANNO schreef:hahahahahahahahahha & ik wil ook nog een leuk jurkje voor de zomer. Ik heb zò'n enorm veul zin in de zomer.Wat gaan jullie eigenlijks doen in de zomervakantie, thuis blijven, of op vakantie?
. Hetzelfde voor 90210
.
weer lekker jurkjes aan & zonnebrillen, slippertjes... Ik ga ws. met moeder + broertje op vakantie naar het buitenland maar we weten nog niet waarnaartoe. Eigenlijk hoop ik dat er een vriendin mee mag. Was 3 jr geleden(?) met een vriendin naar Spanje geweest, maar nog nooit iemand met ons mee. En het is niet zo leuk als je met je moeder en broertje zit qua jongens, uitgaan enz. if you know what I mean
. Moet gelijk denken aan vorige zomervakantie in Gambia, m'n moeder superongerust toen ik met die ene jongen mee ging
achteraf had ik echt spijt dat ik was mee gegaan, bedoel je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Nou ik hou maar op over hem want ik heb echt serieus trauma's
.
(tsja als Tania donker + gespierd ziet ben ik om
). En er was er nog 1 maar hij was niet knap maar wel super aardig en hij vertelde dat ie een x naar NL was geweest, dat ie Scheveningen leuk vond en toen hadden we het over wiet en de Wallen
.