Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regtur schreef:Hier is het met de zieke ponies wel weer zo'n beetje klaar, behalve dat Victoria er toch nog een flinke uierontseking aan over heeft gehouden. Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt mij dat de ene helft niet weer goedkomt. Lijkt wel helemaal ingedroogd en hard. Gelukkig is ze nog niet weer gedekt, k weet niet of dat nog verstandig is.Bij koeien heb je ook weleens een kwartier minder, maar bij een pony maar een half uier lijkt me niet zo goed. Is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft?
regtur schreef:Hier is het met de zieke ponies wel weer zo'n beetje klaar, behalve dat Victoria er toch nog een flinke uierontseking aan over heeft gehouden. Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt mij dat de ene helft niet weer goedkomt. Lijkt wel helemaal ingedroogd en hard. Gelukkig is ze nog niet weer gedekt, k weet niet of dat nog verstandig is.Bij koeien heb je ook weleens een kwartier minder, maar bij een pony maar een half uier lijkt me niet zo goed. Is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft?
ralphtdw schreef:ik ben op zoek naar een sectie A liefst een merrie want een veulentje er bij fokken lijkt mij ook zo leuk.
de bedoeling is om te gaan mennen. ( maar kan ook zo zijn dat ik alleen ga fokken want ik vind dit toch wel erg leuk).
zoeken het liefst van een jaar of 3 eventueel kan een 2 jarige maar zoeken geen oudere merrie of ruin die niks kent.
maar een ruin kan eventueel ook (maar toch liever een merrie)
wil wel met stamboom.
misschien ben ik raar maar val gewoon het meeste op de uitstraling van de welsh hengsten.
want waar ik ook kijk elke keer zeg ik van die vind ik mooi is het weer een hengst.
dus het liefst een merrie met het uitstaling van een hengst. hahah
en waarom ik geen hengst neem is dat het bij ons al een paar keer fout is gegaan met Casteren en ik dit niet meer aan durf.
zelf heb ik geen kijk of verstand op een welshje zie wel wat mij aanspreekten wat goed kan lopen maar dat is ook alles zeg maar.
wij hebben meer dan 15 jaar met dressuurpaarden gereden, en willen graag over op de welsh.
de paarden zijn bij ons al verkocht waarvan wij er maar 1 aan houden en hier mee verder gaan en hier dan ook bij laten.
de pony's nu komen nu te staan op een pensionstal zomers komen ze 24/7 in het land, maar bij heel slecht weer of erge winter doen wij ze ook op stal.
maar ik en mijn vriend zijn aan het rond kijken naar een huis en het liefst een boerderij en dan gaat natuurlijk de pony met ons mee