[HK] Welshpraat 4 !! We gaan nonstop verder !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WiskyBokjes

Re: [HK] Welshpraat 4 !! We gaan nonstop verder !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:40

ik geloof het wel lola Nagelbijten / Gniffelen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:40

lola,mag ik hoofdfoto van jou?

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:41

WiskyBokjes schreef:
iris, doe jij alle mensen van wp of niet? Haha!

ja alle namen.zal wel moeilijk zijn om ze te verdelen en de pony's Clown ach zal vast wel lukken..En als ik het af heb wil ik het naar Kluitman sturen *LOL*

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:44

NOG 3

_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:45

Sigaar
Mn pa is nog geen uur weg of ik moest al 2 berichten doorgeven Nagelbijten / Gniffelen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:45

leuk iris

Fieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:48

Oke Haha! gaan jullie maar lekker naar de 500, dan chill ik em buiten. Dáág Lovers

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:48

DAAR BEN IK WEER Lovers .
Haha Fiek gaat lekker met Ellis. Ze denkt dat ze aardig wat is maar ze raakt zo alleen maar iedereen kwijt ROFL .
Met d'r lelijke kleding styleeeeeee

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:49

Cool
maar ik weet niet zou Amber paardenfluisteraar worden of springkampioen of zijn er nog andere sugesties?

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:50

Marije je hebt een hoofdfoto van mij gekregen he?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:51

ja Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:52

Oe oke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:53

VERGEEF MIJ, VERGEEF MIJ!
Ik ben WP helemaal vergeten :'(
Het spijt mij, vergeef mij, alsjeblieft..

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:53

Lovers kuss

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:54

ik kan niet bij mijn eige berichten Verward
kunne jullie dat?

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:56

nieuw stukje erbij

Haar vriendinnen Fieke Robin Iris en laura kwamen ook al snel.’’Ahh wat een poepie’’.Zij Robin.Daar kwam Marije net aanrijden met Wicky.’’Hoi!Ik hoorde van je moeder dat je een veulen hebt gekregen!Wat leuk!’’.Zij Marije met een leuk melodietje.Amber was helemaal opgewonden.Ze wist niet wat haar overkwam.Na dat ongeluk dacht ze dat ze nooit meer blij zou gaan worden,haar moeder Barbara zij altijd.’Ach kindje maak je maar geen zorgen de wereld draait door’.Alleen blijer werd Amber er niet van,haar kamer lag vol met liters water,nou net dat ze dacht dat ze erg gelukkig zouden worden…Maar het liep af op een horror film.Wat zegt ze?!.Een nachtmerrie!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:56

Nagelbijten / Gniffelen

Fieke&ik gingen de zus van Catherina ( een vaag triest meisje wat niets is ) belachelijk maken. Zo fijn he, die mensen die je gewoon de grond in kan stampen, ze durft namelijk niets te doen, omdat ze niets voorstelt! ROFL Maar nu is Fieke met Anouk wat aan 't doen buiten chillen.

WHAA DALIJK NAAR FUEGO TOE Party!! . Mijn stoere andaxarab hengstje Go jij! Go jij!

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:57

Zazoe schreef:
VERGEEF MIJ, VERGEEF MIJ!
Ik ben WP helemaal vergeten :'(
Het spijt mij, vergeef mij, alsjeblieft..

ik ben ook een vergeten geeft heeeleemaaal niks hoor Knipoog gewoon een stom foutje Vork Clown
Trouwens hoi Lovers

WiskyBokjes

k vind iemand in de grond stampen niet zo grappig, maar dat zla wel ana mij liggen

Eskimo

_likepink_ schreef:
nieuw stukje erbij

Haar vriendinnen Fieke Robin Iris en laura kwamen ook al snel.’’Ahh wat een poepie’’.Zij Robin.Daar kwam Marije net aanrijden met Wicky.’’Hoi!Ik hoorde van je moeder dat je een veulen hebt gekregen!Wat leuk!’’.Zij Marije met een leuk melodietje.Amber was helemaal opgewonden.Ze wist niet wat haar overkwam.Na dat ongeluk dacht ze dat ze nooit meer blij zou gaan worden,haar moeder Barbara zij altijd.’Ach kindje maak je maar geen zorgen de wereld draait door’.Alleen blijer werd Amber er niet van,haar kamer lag vol met liters water,nou net dat ze dacht dat ze erg gelukkig zouden worden…Maar het liep af op een horror film.Wat zegt ze?!.Een nachtmerrie!

Verhaaltje ofzo Bloos! ? Sorry een tijd niet meer in wp geweest Bloos ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:58

Gelukkig *LOL*

Eskimo

2 daagjes ofzo hihi

WiskyBokjes

is pas bij de vorige bladzijde begonnen Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:59

WiskyBokjes schreef:
k vind iemand in de grond stampen niet zo grappig, maar dat zla wel ana mij liggen

Haha nee maar als dat meisje 'Catherina' of 'Ellis' heet wel, let maar op als jij ze kende Huilen van het lachen . Moet je maar aan Fieke vragen, die ziet ze elke dag, hoe vreselijk ze zijn! Huilen van het lachen

_likepink_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:59

Essssss schreef:
_likepink_ schreef:
nieuw stukje erbij

Verhaaltje ofzo Bloos! ? Sorry een tijd niet meer in wp geweest Bloos ..

als je bedoelt dat ik net een halfuur geleden ben begonnen ja ik maak een verhaalltje Haha!
hier ben ik nu

Amber moest weer met Tico wandelen.’’Balen!alweer met die hond wandelen’’.Boos liep ze weer veder.Alweer die bomen die haar aan staren.Ze dacht weer aan vroeger,voordat het ongeluk was gebeurt met haar vader.Wouter was springkampioen en won alles wat er te winnen was.tot die keer,die keer die ze nooit meer vergat..Haar vader stuurde Guldens Hoefs Amadeus op hindernis 4..Het gebeurde allemaal zo snel,Amadeus raakte zijn controle kwijt en weigerde voor de waterbak.Zo’n linke sprong had Wouter nooit moeten wagen…Amadeus weigerde en Wouter lag in de waterbak met twee balken op z’n hoofd.Dat was al erg.Maar toen Amadeus schrok galoppeerde hij over Wouter,hij was bewusteloos.En ging naar het Sophia ziekenhuis in Zwolle..En toen hoorde ze het,haar vader had ernstige botbreuken en was in diepe schok.Uren lang zat Amber daar te wachten op haar vader.De verpleegster liep de deur uit en zij neem maar afscheid van je vader het is echt heel erg..Maar hij is,,hij is er niet meer.Tranen liepen uit Ambers ogen.’’zo verdrietig heb ik me nog nooooit gevoelt Tico’’.De hond blafte.Net alsof het wou zeggen maak je geen zorgen.Maar met een verdrietige blik liep ze verder.’’Eindelijk thuis!’’.Haar moeder kwam aan stormen en zij.’’Gelukkig je bent er!Zenya heeft haar veulen gekregen!’’.Amber rende meteen naar stal.’’O een hengst veulentje!ik noem je Olly!’’.Haar vriendinnen Fieke Robin Iris en laura kwamen ook al snel.’’Ahh wat een poepie’’.Zij Robin.Daar kwam Marije net aanrijden met Wicky.’’Hoi!Ik hoorde van je moeder dat je een veulen hebt gekregen!Wat leuk!’’.Zij Marije met een leuk melodietje.Amber was helemaal opgewonden.Ze wist niet wat haar overkwam.Na dat ongeluk dacht ze dat ze nooit meer blij zou gaan worden,haar moeder Barbara zij altijd.’Ach kindje maak je maar geen zorgen de wereld draait door’.Alleen blijer werd Amber er niet van,haar kamer lag vol met liters water,nou net dat ze dacht dat ze erg gelukkig zouden worden…Maar het liep af op een horror film.Wat zegt ze?!.Een nachtmerrie!
Laatst bijgewerkt door _likepink_ op 14-09-07 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt