bokt deed het opeens niet 
in die tijd heb ik een stukje van een verhaal geschreven hoe vinden jullie het?
Amber moest weer met Tico wandelen.’’Balen!alweer met die hond wandelen’’.Boos liep ze weer veder.Alweer die bomen die haar aan staren.Ze dacht weer aan vroeger,voordat het ongeluk was gebeurt met haar vader.Wouter was springkampioen en won alles wat er te winnen was.tot die keer,die keer die ze nooit meer vergat..Haar vader stuurde Guldens Hoefs Amadeus op hindernis 4..Het gebeurde allemaal zo snel,Amadeus raakte zijn controle kwijt en weigerde voor de waterbak.Zo’n linke sprong had Wouter nooit moeten wagen…Amadeus weigerde en Wouter lag in de waterbak met twee balken op z’n hoofd.Dat was al erg.Maar toen Amadeus schrok galoppeerde hij over Wouter,hij was bewusteloos.En ging naar het Sophia ziekenhuis in Zwolle..En toen hoorde ze het,haar vader had ernstige botbreuken en was in diepe schok.Uren lang zat Amber daar te wachten op haar vader.De verpleegster liep de deur uit en zij neem maar afscheid van je vader het is echt heel erg..Maar hij is,,hij is er niet meer.Tranen liepen uit Ambers ogen.’’zo verdrietig heb ik me nog nooooit gevoelt Tico’’.De hond blafte.Net alsof het wou zeggen maak je geen zorgen.Maar met een verdrietige blik liep ze verder.’’Eindelijk thuis!’’.Haar moeder kwam aan stormen en zij.’’Gelukkig je bent er!Zenya heeft haar veulen gekregen!’’.Amber rende meteen naar stal.’’O een hengst veulentje!ik noem je Olly!’’.