Ja weetje. xD Al die kinderen die ik niet ken ga ik ook niet geven.. Maar dat vind ik lùllig weetjewel. Dus tegenwoordig vaak voor we t klaslokaal inlopen geef ik 'm heel snel ghehe.xD
Wow. Precies 't zelfde als bij mij in de klas. Heeft iemand kauwgom & dan hoor je zo: 'mag ik ook' 'mag ik ook' & oké oké jaja en dan zijn ze op en heb ik geen een meer voor mezelf.
Dat ga ik in het vervolg ook maar zeggen.. Net zoals met napoleon ballen, die heb ik vaak in m'n jaszak zitten (jaja) en dan naja dan gaan ze altijd uit me jas pakken. En frederiek enzo mag dat wel, maar als annemarie dat doet ofzo.. naaah dat kan ik gewoon niet hebben?
Maar ik ken Engels al !! Nu nog Geschiedenis.. En 't moeilijkste; Grieks.. 8 hoofdstukken. ghehe..
Ik heb trouwens nieuwe wedstrijdhanschoenen Witte dus; Roeckl dingen heb er alleen nog niet mee gereden Overmorgen voor het eerst; ik heb nu 4 wp in het M1 en ik wil graag een keer een M2 proef rijden dus dat doe ik zaterdag op de onderlinge
Ik ook niet met van die dikke, en 's zomers heb ik ook nooit handschoenen... maar als het ff kan wel want anders krijg ik blaren bij m'n ringvinger, terwijl ik niet zit te trekken ofzo... denk door de wrijving van de teugels
Carolienn_
Geplaatst: 12-03-09 19:48
Hee
Oef ruth mooie foto's
ik rijd ook altijd met handschoentjes ook gewoon omdati k ze met wedstrijd toch aan zal moeten. maar vind ze ook fijn!
yeah ik mag 2 dagen op Indoor-Brabantwerken hoe vet? mag helpen met de prijuitreikingen enzo echt veeet